Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat ik gebruik kan maken van de functies van de slimme meter in Mijn Energie?

• 23 april 2018
  • 31 reacties
  • 562 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 1
Badge +3
Hoi Rijkjan,

Zit er een halvering in het aantal dat je ziet in Mijn Energie ten opzichten van de Eltako/Solar ? Dus stel 100 op de solar, 50 in Mijn Energie? Want dan staat denk ik de 'impulswaarde verkeerd ingesteld, dat kunnen we vanuit hier wijzigen.

Het getal wat op de Solar zelf staat is leidend, die hoort te kloppen.

Groetjes, Tanja

hoi tanja,

ik heb geen idee...

maar het maakt niet zoveel meer uit.. ben nu bijna twee jaar klant bij jullie.. dus het is tijd om te vertrekken... na het feyenoord debacle was ik het al zat hier en wilde toen al weg maar mocht contractueel niet weg..
dus ik zoek nu een andere leverancier...

veel succes met jullie bedrijf.. maar ik ben zsm weg..

groet rijkjan
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Rijkjan,

Ik vind het heel jammer om te horen dat je het vertrouwen hebt verloren in Qurrent.
Ik heb de IT-afdeling gevraagd om de issues in jouw online omgeving met spoed op te pakken.
We blijven je graag voorzien van de allergroenste stroom namelijk, dat is onze grootse kracht.

Ik hoop dat ik je snel meer nieuws kan geven en hopelijk kun je hier nog even op wachten!

Groet, Joost
Reputatie 1
Badge +3
ik wilde graag vertrekken.. helaas zijn jullie de groenste en ook nog eens( voor mij) de goedkoopste met het nieuwe aanbod.. :D:D dus jullie zitten nog 3 jaar met mijn gezeik opgescheept... hahahahaha
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @rijkjan,

Wij zijn in elk geval heel blij dat je bij ons blijft! Zeker een goede keuze voor het milieu:).
En wij noemen het liever opbouwende kritiek, dus dat is geen enkel probleem hoor 😉.

Wat betreft je Mijn Energie omgeving:
  • We hebben de impulswaarde van je solar aangepast. Zie je een verschil in de weergave van je opwek?
  • De handmatige meterstanden die je voor en na de meterwissel hebt ingevoerd zijn inderdaad niet inzichtelijk. Dit komt door een fout in het systeem dat speelt bij meerdere klanten. Dit is een bug die voor nu moeilijk is op te lossen. De IT-afdeling is hier wel mee bezig, maar dit is de reden waarom het zo lang duurt.
Groet, Joost
Reputatie 1
Badge +3
de opgewekte waarden lijken nu idd beter... maar ik kan handmatig geen meterstanden meer ingeven.. anders had je vergelijkingsmateriaal gehad.. maar het zal wel goed gaan...

ik heb ergens anders ook nog een vraag gesteld over het aanpassen van mijn maandbedrag.
kunnen\willen jullie daar ook even naar kijken?

groet rijkjan
Reputatie 3
Badge +9
Beste @rijkjan.

Bedankt voor uw bericht.

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en ik heb uw termijnbedrag gewijzigd.
Als het goed is heeft u hier ook een bevestigingsmail van gehad.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen