Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat ik gebruik kan maken van de functies van de slimme meter in Mijn Energie?

  • 23 april 2018
  • 31 reacties
  • 7492 keer bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Rijkjan,

Het verzoek om de gegevens van voor de meterwissel terug te plaatsen staat nog uit bij onze technische afdeling. We houden je op de hoogte!

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Rijkjan,

Het verzoek staat nog uit bij de technische afdeling.

Daarentegen weet ik ook dat wij op zeer korte termijn de verbruiksgegevens in Mijn Energie op een andere manier gaan ophalen. Met deze update zou het probleem sowieso opgelost moeten zijn.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Rijkjan,

De verwachting is dat de nieuwe manier van verbruiksgegevens ophalen in Mijn Energie over ongeveer drie weken live is.
Ik heb onze technische afdeling nogmaals verzocht of het nu mogelijk is om de oude data weer in te laden.

Groet,
Tessa
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @rijkjan,

Bedankt voor je bericht.

Vervelend dat het niet lukt om de Qbox Solar te activeren via de gebruikelijke manier. Ik ben zojuist even de systemen ingedoken en heb de Qbox Solar handmatig geactiveerd.
Ook heb ik voor de Qbox Mono een upgrade uitgevoerd aangezien je slimme meter van de allernieuwste firmware gebruik maakt.

Als het goed is zou je nu binnen twee uur data van zowel je opwek als je verbruik in de energiegrafiek in moeten kunnen zien.

Groeten,
Julian
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Rijkjan,

Ik vind het heel jammer om te horen dat je het vertrouwen hebt verloren in Qurrent.
Ik heb de IT-afdeling gevraagd om de issues in jouw online omgeving met spoed op te pakken.
We blijven je graag voorzien van de allergroenste stroom namelijk, dat is onze grootse kracht.

Ik hoop dat ik je snel meer nieuws kan geven en hopelijk kun je hier nog even op wachten!

Groet, Joost
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @rijkjan,

Wij zijn in elk geval heel blij dat je bij ons blijft! Zeker een goede keuze voor het milieu:).
En wij noemen het liever opbouwende kritiek, dus dat is geen enkel probleem hoor 😉.

Wat betreft je Mijn Energie omgeving:
  • We hebben de impulswaarde van je solar aangepast. Zie je een verschil in de weergave van je opwek?
  • De handmatige meterstanden die je voor en na de meterwissel hebt ingevoerd zijn inderdaad niet inzichtelijk. Dit komt door een fout in het systeem dat speelt bij meerdere klanten. Dit is een bug die voor nu moeilijk is op te lossen. De IT-afdeling is hier wel mee bezig, maar dit is de reden waarom het zo lang duurt.
Groet, Joost

Reageer