Beantwoord

Hoe pas ik mijn maandbedrag aan bij een foutmelding?

  • 20 mei 2017
  • 2 reacties
  • 177 keer bekeken

Als ik probeer het maandbedrag te wijzigen krijg ik de volgende foutmelding "Sorry, an error occurred while processing your request."

De melding komt nu al meer dan 6 weken voor.

Wat gaat er fout en wanneer is er een oplossing te verwachten?
icon

Beste antwoord door Vita van Qurrent 22 mei 2017, 09:13

Hoi Peter,

Bedankt voor je bericht op de Community en je e-mails!

Vervelend dat er een foutmelding wordt gegeven.
Het kan aan je browser liggen, graag verzoeken we je dan om Google Chrome te gebruiken.
Ik heb je melding daarnaast doorgezet naar onze Technische Ondersteuning.
Zij zullen uitzoeken wat hiervan de oorzaak is en dit oplossen.

Uiteraard kan ik je maandbedrag ook wijzigen, ik hoor graag welk bedrag je in gedachten hebt dan pas ik het voor je aan.
Of één van mijn collega's van de Klantenservice helpen je telefonisch natuurlijk ook graag!

Een fijne dag!

Groeten van Vita
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Peter,

Bedankt voor je bericht op de Community en je e-mails!

Vervelend dat er een foutmelding wordt gegeven.
Het kan aan je browser liggen, graag verzoeken we je dan om Google Chrome te gebruiken.
Ik heb je melding daarnaast doorgezet naar onze Technische Ondersteuning.
Zij zullen uitzoeken wat hiervan de oorzaak is en dit oplossen.

Uiteraard kan ik je maandbedrag ook wijzigen, ik hoor graag welk bedrag je in gedachten hebt dan pas ik het voor je aan.
Of één van mijn collega's van de Klantenservice helpen je telefonisch natuurlijk ook graag!

Een fijne dag!

Groeten van Vita
Hoi Peter,

Het is al een hele tijd geleden.
De foutmelding is ondertussen opgelost.
Mocht dit bij jou niet het geval zijn, dan horen we het graag!

Groetjes, Vita

Reageer