Beantwoord

Hoe zit het met mijn privacy als ik een slimme meter heb?

• 29 januari 2019
  • 1 reactie
  • 130 keer bekeken

Waarom promoot qurrent de slimme meter, ik had de hoop dat hier iets zorgvuldiger met mijn privacy werd omgegaan
icon

Beste antwoord door Simon van Qurrent 1 februari 2019, 09:13

Hoi @Wamps

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Uiteraard gaan wij zeer zorgvuldig om met al je gegevens. De slimme meter helpt bij het doorgeven van de meterstand en het inzicht krijgen in je energieverbruik. Wij krijgen de gegevens door van de netbeheerder die over de slimme meters gaat.
Als je zou willen dan kan de slimme meter administratief uitgezet worden. Hij is dan niet meer vanaf afstand uit te lezen. Wanneer je dit zou willen dan kan de netbeheerder hierbij helpen om dit uit te zetten.

Groet,
Simon
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @Wamps

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Uiteraard gaan wij zeer zorgvuldig om met al je gegevens. De slimme meter helpt bij het doorgeven van de meterstand en het inzicht krijgen in je energieverbruik. Wij krijgen de gegevens door van de netbeheerder die over de slimme meters gaat.
Als je zou willen dan kan de slimme meter administratief uitgezet worden. Hij is dan niet meer vanaf afstand uit te lezen. Wanneer je dit zou willen dan kan de netbeheerder hierbij helpen om dit uit te zetten.

Groet,
Simon

Reageer