Beantwoord

Hoe zit het met mijn stroomverbruik in Mijn Energie?

• 22 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 76 keer bekeken

Als ik kijk naar de grafieken van mijn stroom verbruik dan vallen twee dingen op.
1 ) in de maand september 2017 heb ik op 5 sept. een stroom verbruik van 486,36 kwh gehad. Volgens mij kan dit niet kloppen. graag een verklaring hiervoor.
2 ) in de maand oktober 2017 heb ik geen enkele registratie van het terug winnen van stroom via mijn zonnepanelen gezien terwijl we toch echt veen zon hebben gehad in oktober. Ook hier wil ik graag een antwoord op.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 23 oktober 2017, 14:39

Hallo Koos,

Bedankt voor je bericht.
Ik wil je graag verder helpen, maar ik heb nog wat meer informatie nodig.

1. Is dit in Mijn Energie? Wil je hiervan een screenshot maken en deze toesturen?
Wat vind je terug in het meterstandenoverzicht?

2. Haal je dit uit de omvormer, uit de slimme meter of uit Mijn Energie?
In Mijn Energie zie je enkel op het dashboard eigen opwek met Windtegoeden of met een Qbox Solar.
De slimme meter registreert de teruglevering. De energie die is opgewekt en tegelijkertijd is verbruikt, wordt hier niet geregistreerd.

Als ik meer informatie heb, dan help ik je graag verder!
Ik zie je reactie graag tegemoet.

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Koos,

Bedankt voor je bericht.
Ik wil je graag verder helpen, maar ik heb nog wat meer informatie nodig.

1. Is dit in Mijn Energie? Wil je hiervan een screenshot maken en deze toesturen?
Wat vind je terug in het meterstandenoverzicht?

2. Haal je dit uit de omvormer, uit de slimme meter of uit Mijn Energie?
In Mijn Energie zie je enkel op het dashboard eigen opwek met Windtegoeden of met een Qbox Solar.
De slimme meter registreert de teruglevering. De energie die is opgewekt en tegelijkertijd is verbruikt, wordt hier niet geregistreerd.

Als ik meer informatie heb, dan help ik je graag verder!
Ik zie je reactie graag tegemoet.

Groetjes, Nina

Reageer