Beantwoord

Hoezo kan ik mijn termijnbedrag niet aanpassen in Mijn Energie?

• 8 december 2018
  • 6 reacties
  • 155 keer bekeken

Het lukt nu al twee dagen niet om het termijnbedrag aan te passen? Is er een storing? Of zitten de schuifjes vast?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 10 december 2018, 14:16

Hoi @Ronald-9481.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Jammer om te horen dat het je niet lukt om je termijnbedrag aan te passen in Mijn Energie.
Het zou wel mogelijk moeten zijn om zelf het termijnbedrag te wijzigen in de Mijn Energie omgeving, zij het met maximaal 10% naar beneden en maximaal 100% omhoog.
Beweegt het schuivertje helemaal niet? Laat dit dan alsjeblieft aan ons weten in een reactie, dan zullen wij de IT-afdeling om hulp vragen.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Ronald-9481.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Jammer om te horen dat het je niet lukt om je termijnbedrag aan te passen in Mijn Energie.
Het zou wel mogelijk moeten zijn om zelf het termijnbedrag te wijzigen in de Mijn Energie omgeving, zij het met maximaal 10% naar beneden en maximaal 100% omhoog.
Beweegt het schuivertje helemaal niet? Laat dit dan alsjeblieft aan ons weten in een reactie, dan zullen wij de IT-afdeling om hulp vragen.

Groeten,
Julian
Bedankt voor de reactie. Het schuivertje werkt in zijn geheel niet. Ik gebruik een laptop met Windows 10 home. Ik hoor graag wanneer IT het heeft opgelost,
Reputatie 3
Badge +9
Bedankt voor de melding @Ronald-9481.

Ik heb het gelijk gemeld bij onze IT-afdeling. Hopelijk kan ik je snel goed nieuws brengen.

Groeten,
Julian
Dank. Ik ben benieuwd. Vandaag werkt het in ieder geval nog niet..
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Ronald,

Wij houden je op de hoogte over de voortgang van deze kwestie.

Voor ons is het overigens wel mogelijk om het termijnbedrag aan te passen. Mocht je dit willen doen doordat onze IT-afdeling deze kwestie heeft opgelost, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via vraag@qurrent.nl of te bellen naar 088 777 1200. Kijk op qurrent.nl/klantenservice voor de telefonische wachttijd.

Groet,
Tomer
Dank. Het werkt hier ook weer. Mooi.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen