Ik kan mijn maandbedrag niet aanpassen?

  • 2 november 2016
  • 4 reacties
  • 418 keer bekeken

waarom kan ik mijn maandbedrag pas per 1-1-2017 aanpassen? (ik ben sinds 14 september afnemer van Qurrent)

4 reacties

Badge +6
Dit had ik ook; na 3 volledige maanden klant te zijn kan je het zelf aanpassen. Als je het eerder wilt aanpassen dan kan je het beste de klantenservice even bellen. 🙂
Dit had ik ook; na 3 volledige maanden klant te zijn kan je het zelf aanpassen. Als je het eerder wilt aanpassen dan kan je het beste de klantenservice even bellen. :)

Weer een top antwoord, Zr40!

HenkMeijer, als je me een privéberichtje stuurt met je postcode en huisnummer en het bedrag dat je per maand wilt betalen, dan pas ik het meteen voor je aan. :)


Krijg je een melding dat je nog niet je maandbedrag kan aanpassen? Dan kan je het beste even de klantenservice bellen.

Meer informatie kan je hier vinden: Waarom kan ik mijn maandbedrag niet aanpassen in Mijn Energie?

Groeten,

Natalia van Qurrent
Ok bedankt.

Reageer