Beantwoord

Ik kan mijn maandbedrag niet wijzigen?

  • 30 december 2016
  • 6 reacties
  • 251 keer bekeken

Het lukt me niet mijn maandbedrag online te wijzigen
icon

Beste antwoord door Zr40 9 januari 2017, 11:40

Als je de bevestiging hebt ontvangen dan is de wijziging gelukt, alleen in mijn ervaring duurt het even voordat het nieuwe bedrag ook in Mijn Energie getoond wordt. Na een dag zou het er zeker moeten staan!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Nitro,

Kan je je maandbedrag niet aanpassen omdat je niet in Mijn Energie komt?
Of omdat je een foutmelding krijgt?

En welk maandbedrag wil je hebben? Dan pas ik het meteen voor je aan. :)

Groetjes, Tanja
Hoi tanja

Heb vorige week met jullie gebeld en het is dus al in orde.
Bedankt

Groet roger
Reputatie 5
Badge +13
Oke gelukkig :)

Groetjes, Tanja
Ik kan mijn maandbedrag niet wijzigen?
E-mail de bevestiging van de hele tijd hetzelfde bedrag. Ik probeerde 10 keer.
Badge +6
Als je de bevestiging hebt ontvangen dan is de wijziging gelukt, alleen in mijn ervaring duurt het even voordat het nieuwe bedrag ook in Mijn Energie getoond wordt. Na een dag zou het er zeker moeten staan!
Reputatie 5
Badge +13
Hoi D. Cieslak,

Het kan inderdaad even duren voordat het is aangepast in Mijn energie. Je maandbedrag staat nu op € 125,00. Mocht dit niet goed staan kan de klantenservice het ook voor je aanpassen.

Groetjes, Tanja

Reageer