Beantwoord

Ik krijg al een paar dagen foutmelding bij pagina energieverbruik in Mijn Energie?

krijg nu al een aantal dagen foutmelding als ik mijn energieverbruik wil bekijken.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 19 november 2018, 09:02

Hoi @JolandadenHoed.

Bedankt voor je bericht.

Ik zie in je klantprofiel dat je een conventionele meter hebt en niet beschikt over een Qbox.
In dit geval is het niet mogelijk om je energieverbruik in te zien in de energiegrafieken van Mijn Energie.
Het is wel mogelijk om je meterstanden te registreren en terug te zien in het meterstandenoverzicht van Mijn Energie.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JolandadenHoed.

Bedankt voor je bericht.

Ik zie in je klantprofiel dat je een conventionele meter hebt en niet beschikt over een Qbox.
In dit geval is het niet mogelijk om je energieverbruik in te zien in de energiegrafieken van Mijn Energie.
Het is wel mogelijk om je meterstanden te registreren en terug te zien in het meterstandenoverzicht van Mijn Energie.

Groeten,
Julian
sinds wanneer is dat? altijd probleemloos de grafieken kunnen zien.
Reputatie 1
Badge +5
Hoi @JolandadenHoed,

Voorheen werd op basis van ingevoerde meterstanden een spreiding gemaakt in de grafieken, maar omdat mensen te onregelmatig standen invoerden zorgden dit voor een vertekend beeld. Om verwarring te voorkomen bestaat die functie nu al sinds een maand of 2 niet meer. Als je meer inzicht wil kan je altijd kijken op www.energieverbruiksmanagers.nl of vragen aan de netbeheerder of ze een slimme meter willen komen installeren.

Groet,

Fokke
Jammer dat zoiets verdwijnt zonder mededeling......en ten koste van degene die maandelijks invoeren.
Vreemd dat het staat vermeld in dashboard en bij aanklikken een foutpagina verschijnt.
Reputatie 1
Badge +4
Hoi Jolanda,

Vervelend dat je dit hebt gemist. Op de community staat er een bericht over alle dingen die in Mijn Energie zijn veranderd. Deze vind je hier.
Excuses voor de verwarring!

Groet, Joost
zou dan nog steeds handig zijn om kopje 'energieverbruik'te verwijderen , zodat er geen foutpagina hoeft te verschijnen..... had de verwarring al een stuk minder geweest.
okay , zie nu net dat de grafiek van energieverbruik weer werkt! heel blij mee, vraag ik mij alleen af waarom dat dan weer niet werd gemeld! of was wellicht mijn vraag niet goed begrepen?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JolandadenHoed,

bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat de energiegrafieken weer werken.
Waar een dergelijke storing mee te maken heeft is niet altijd even duidelijk. Vandaar dat er niet automatisch een bericht naar je is verstuurd toen de storing in je energiegrafieken voor jou was verholpen.
Ik ben blij dat de energiegrafieken nu weer gewoon inzichtelijk zijn en wens je veel monitoringsplezier.

Groeten,
Julian
begrijp nog steeds niet waarom in eerdere antwoorden werd vermeld dat het gewoon verdwenen was en niet meer terugkwam! terwijl het dus een storing bleek te zijn, lijkt mij ook het probleem van een vraag lezen en NIET begrijpen wat de vraag nu eigenlijk inhield. kortom: begrijpend lezen is een vak apart

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen