Beantwoord

Ik krijg al enige dagen een foutmelding te zien als ik wil inloggen in de mobiele applicatie van Mijn Energie.

Ik krijg al zeker 3 dagen de volgende melding te zien bij het inloggen op de app: "vanwege onderhoudswerkzaamheden is deze app tijdelijk niet beschikbaar. Bedankt voor je begrip".
Zijn de onderhoudswerkzaamheden ondertussen al afgerond of is er iets anders aan de hand?
M.vr.gr. G. van den Bosch
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 10 december 2018, 12:27

Hoi G. van den Bosch,

bedankt voor je bericht.

Helaas heb ik meer klanten gesproken die dit probleem ervaren bij het inloggen in Mijn Energie.
Ik heb gelijk onze IT-afdeling op de hoogte gebracht van het feit dat dit probleem zich ook bij jou voordoet. Ze zijn momenteel al op zoek naar een oplossing voor dit probleem.
Zodra we nieuws of updates voor je hebben zullen we dit natuurlijk gelijk aan je laten weten.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi G. van den Bosch,

bedankt voor je bericht.

Helaas heb ik meer klanten gesproken die dit probleem ervaren bij het inloggen in Mijn Energie.
Ik heb gelijk onze IT-afdeling op de hoogte gebracht van het feit dat dit probleem zich ook bij jou voordoet. Ze zijn momenteel al op zoek naar een oplossing voor dit probleem.
Zodra we nieuws of updates voor je hebben zullen we dit natuurlijk gelijk aan je laten weten.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen