Beantwoord

Ik krijg een foutmelding bij maandbedrag wijzigen?

• 10 december 2016
  • 24 reacties
  • 401 keer bekeken

Badge +2
Als ik probeer het maandbedrag te wijzigen krijg ik de volgende foutmelding "Sorry, an error occurred while processing your request."

De melding komt al meer als 2 weken voor.

Wat gaat er fout en wanneer is er een oplossing te verwachten?
icon

Beste antwoord door SolarGuy 13 januari 2017, 17:20

Vandaag weer eens geprobeerd om de pagina voor wijzigen maandbedrag te bezoeken. En yess..... het werkt!
Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi SolarGuy,

Goed dat je het aangeeft! Ik ga het even navragen bij de technische dienst want er is geen storing bij ons bekend.

Zal ik het maandbedrag anders alvast voor je aanpassen? En zo ja, waarin ? :)

Groetjes, Tanja
Badge +2
Wat ik interessant vind is de adviezen omtrent maandbedrag die worden getoond. Maandbedrag lijkt me goed op dit moment.

Ik hoop dus dat het probleem wordt opgelost.
Badge +2
Vandaag weer eens geprobeerd om de pagina voor wijzigen maandbedrag te bezoeken. En yess..... het werkt!
Reputatie 5
Badge +13
Goed om te horen! 😃
Ik heb dezelfde ervaring dat ik mijn maandbedrag niet kan wijzigen. Nadat ik ben ingelogd en op "Maandbedrag wijzigen" krijg ook ik steeds de volgende mededeling :[Sorry, an error occurred while processing your request."
Ik heb sinds mei zonnepanelen en mijn maandbedrag kan worden verlaagd en dat lukt digitaal niet.
Reputatie 3
Badge +8
Hoi A.J.vanBergen.

Bedankt voor het melden, ik ga dit voor je navragen.
Het maandbedrag kan ik natuurlijk al voor je aanpassen. Welk maandbedrag heb je in gedachte?
Dit kun je ons ook per e-mail laten weten indien gewenst.

Groeten van Nina
Per e-mail zal ik aangeven welk maandbedrag ik in gedachten heb. Maar gezien de vele reacties zou ik ook graag willen dat er gekeken wordt of de ICT fout in het systeem wordt uitgezocht. Of als dat niet kan de mogelijkheid in de website weg te halen en alleen nog maar per e-mail de mogelijkheid te geven om een maandbedrag te wijzigen.
Per e-mail zal ik aangeven welk maandbedrag ik in gedachten heb. Maar gezien de vele reacties zou ik ook graag willen dat er gekeken wordt of de ICT fout in het systeem wordt uitgezocht. Of als dat niet kan de mogelijkheid in de website weg te halen en alleen nog maar per e-mail de mogelijkheid te geven om een maandbedrag te wijzigen.

Ik heb je mail gevonden, A.J.vanBergen en direct je maandbedrag aangepast. Je ontvangt ook een automatische bevestiging per mail zodra de wijziging verwerkt is.

Daarnaast zie ik ook een ander bericht van jou dat over het terugstorten van de borg voor de Qbox gaat. We hebben een vertraging opgelopen met onze uitbetalingen. Mijn collega's van de financiële administratie zijn van plan om deze achterstand uiterlijk eind volgende week ingehaald te hebben. Het geld zal dus uiterlijk volgende week naar je overgemaakt worden.

Groeten,

Natalia
Beste Natalia,

Jij schreef "10 dagen " geleden het volgende: Natalia[/quote] "Daarnaast zie ik ook een ander bericht van jou dat over het terugstorten van de borg voor de Qbox gaat. We hebben een vertraging opgelopen met onze uitbetalingen. Mijn collega's van de financiële administratie zijn van plan om deze achterstand uiterlijk eind volgende week ingehaald te hebben. Het geld zal dus uiterlijk volgende week naar je overgemaakt worden."

Helaas heb ik nog niets ontvangen. Dus de achterstand is nog groter dan gedacht!!!!!!!!

Groeten,
Anton
Hoi Anton,

De financiële afdeling doet er alles aan om de betalingen zo snel mogelijk te verwerken.
Ik begrijp dat je hier al lange tijd op wacht en heb je betaling met spoed doorgezet.
Je zult de borg naar verwachting nog deze week of begin volgende week ontvangen.
Bedankt voor je geduld!

Groeten van Vita
Ik heb dezelfde ervaring al 2 maanden , komt het soms doordat de maand standen van gas en elektra te weinig zijn ingevuld.
Ik was bij vorige provider gewend dat je dan pas nieuwe standen moest invullen.
Bovendien vind ik de site waardeloos als je geen slimme meter hebt want die krijgen we pas in 2019
Badge +4
Ik heb dezelfde ervaring al 2 maanden , komt het soms doordat de maand standen van gas en elektra te weinig zijn ingevuld.
Ik was bij vorige provider gewend dat je dan pas nieuwe standen moest invullen.
Bovendien vind ik de site waardeloos als je geen slimme meter hebt want die krijgen we pas in 2019

Stond bij mijn blok nog niet geplant, maar is op 11-05 toch gedaan omdat ik het storingsnummer had gebeld, hoorde namelijk bij afname de meter echt tikken door muren heen zelfs.

Mijn netbeheerder is enexis maar aangezien een meter geen geluid dient te maken kan dat de eerste instap zijn.

Enexis heeft ook buurtkracht daarbij krijgt iedereen gratis een slimme meter aangeboden.

Een slimme meter heeft een piek en dal tarief en daar staat op de community een tool om uit te rekenen of het het waard is voor jou, voordeel is vaak maar een paar euro. Zelf is het nu 5 euro bij qurrent op jaarbasis.
Wat ik interessant vind is de adviezen omtrent maandbedrag die worden getoond. Maandbedrag lijkt me goed op dit moment.

Dat vind ik ook eant ook ik wil eeten of ik een juist betekend maandbedrag heb.
Badge +4
Denk deze week misschien een tool uit te brengen waar een invulschema in zit, maar kwa gas is wat moeilijker en moet ik toch de percentages per maand weten.

Het enkel of dubbeltarief schema staat al op de community

Dat vind ik ook want ook ik wil weten of ik een juist berekend maandbedrag heb.

Heb pas 2 maanden qurrent en maandbedrag is gemiddeld van dit complex dus daarom want wil niet voor verrassingen komen te staan
Badge +4

Dat vind ik ook want ook ik wil weten of ik een juist berekend maandbedrag heb.

Heb pas 2 maanden qurrent en maandbedrag is gemiddeld van dit complex dus daarom want wil niet voor verrassingen komen te staan

Gas is heel moeilijk en stroom is wat makkelijker met een aantal standen, het sjv is namelijk hoger is normale jaren en lager in koude jaren. Je warm water is maar een heel klein deel eigenlijk. Tot oktober-november hoef je waarschijnlijk in een goed geïsoleerde woning nier te stoken.
Heb nog geen antwoord op mijn vraag waarom ik een error krijg bij willen wijzigen maandbedrag.
Moet toch niet moeilijk zijn om deze bug in script aan te passen zodat er een melding op scherm komt.
Badge +4
Heb nog geen antwoord op mijn vraag waarom ik een error krijg bij willen wijzigen maandbedrag.
Moet toch niet moeilijk zijn om deze bug in script aan te passen zodat er een melding op scherm komt.

Waarom niet even bellen om het aan te passen, heb je tenminste het aangepast.
Kan uit eigen ervaringen bij qurrent en vandebron zeggen dat ik met bellen meer kon aanpassen dan op de respectievelijke sites.
Waarom moet ik bellen , om iets aan te laten passen terwijl ik niet weet wat mijn maandbedrag moet worden omdat ik geen gegevens kan opvragen hiervoor.
Mijn antwoord was toch duidelijk , als jullie je bij VEH onschrijven voor een collectiviteit moeten jullie zorgen voor gebruikersgemak dwz dat alles naar behoren werkt.
Badge +4
Waarom moet ik bellen , om iets aan te laten passen terwijl ik niet weet wat mijn maandbedrag moet worden omdat ik geen gegevens kan opvragen hiervoor.
Mijn antwoord was toch duidelijk , als jullie je bij VEH onschrijven voor een collectiviteit moeten jullie zorgen voor gebruikersgemak dwz dat alles naar behoren werkt.

Ten eerste houd gelieve op met continu dubbel posten het is zeer irritant als je dus mee wilt denken.

Om je verbruik te weten heb je meterstanden nodig of je sjv om mee te beginnen, het sjv staat in het contract en anders kan je dat bij de netbeheerder opvragen.

Het VEH contract is kwa berekening maandbedrag toch moeilijker omdat het toch per uur wisselt en dat past echt niet in een paar excel tabelletjes.

En daarbij zolang jij een meter van de netbeheerder in leen hebt zal deze echt wel jou verbruik weten, want daarmee worden deels jou tarieven bepaald.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo PvanBaak (en Yukia),

Wanneer er in een nieuwe woning een energiecontract wordt opgesteld en een maandbedrag wordt voorgesteld, dan is dit op basis van het standaardjaarverbruik.
Een reden op een maandbedrag te willen wijzigen is omdat je verwacht dat je eigen verbruik afwijkt van dit standaardjaarverbruik.

Wanneer we minstens 3 wintermaanden mee kunnen nemen, dan kunnen we het jaarverbruik verder voor je berekenen en een maandbedrag opnieuw inschatten.
Als je eind december jouw standen aan ons doorgeeft, kunnen wij door het verbruik van een half jaar een gepast maandbedrag hanteren.

Groetjes, Nina

Reageer