Vraag

Ik krijg geen meterstanden meer binnen via Mijn Energie.

• 2 januari 2018
  • 8 reacties
  • 174 keer bekeken

Elke keer als ik via Mijn Energie naar Meterstanden navigeer, krijg ik de volgende melding:

LET OP: De standen konden niet opgehaald worden; probeer de pagina te verversen.

Ik heb dit op verschillende tijdstippen en op verschillende apparaten geprobeerd. Helaas krijg ik elke keer dezelfde melding.

Kunnen jullie mij hiermee helpen?

8 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Japanmads,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Wat vervelend dat het niet lukt om het meterstandoverzicht in te zien.
Ik ga hiermee voor je aan de slag en schakel mijn collega's van de technische dienst in. Voor het geval ze dit ook nog nodig hebben: kun je een printscreen maken van foutmelding?
Ik hoor graag van je!

Groetjes, Nina

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Japanmads,

Dankjewel voor sturen van de screenshot. Ik heb deze ook doorgestuurd naar de technische afdeling.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hallo Japanmads,

We hebben nog geen terugkoppeling van de technische afdeling.
Bedankt voor je geduld en we houden je op de hoogte!

Groet,
Tessa

Update van moderator Nina 2-3-2018
Bedankt voor je geduld, Japanmeds. Helaas hebben we nog geen oplossing, maar zodra we meer weten dan koppelen we het direct hier terug.

Update van moderator Serena 16-3-2018
Bedankt voor je geduld, Japanmeds. Helaas nog geen update, we zijn ermee bezig en we houden je op de hoogte.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @japanmads

Het probleem is nog niet opgelost maar onze IT-ers weten nu wel wat het probleem is.
Het gaat fout bij de synchronisatie van je profiel in ons klantensysteem en de gegevens van het verbruik op je leveradres.
Onze IT-afdeling is nu bezig om een tool te bouwen die deze connectie moet gaan herstellen.

Zodra alles is gerepareerd ontvang je natuurlijk bericht van ons hierover.

Nogmaals bedankt voor je geduld.

Groeten,
Julian

Update van moderator Julian 13-4-2018
Helaas geen nieuws omtrent de tool. Er wordt hard aan gewerkt en uiteraard laten wij het weten als de tool af is en het probleem is verholpen. Bedankt voor je geduld.
Bedankt voor de tussentijdse updates! Fijn om te horen dat jullie nu weten waar het probleem ligt. Ik wacht af.

Cheers,
Mads
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @japanmads,

Een update wat betreft de synchronisatie van je meterstanden in ons klantensysteem.
Dit probleem lijkt toch te maken te hebben met de meterwissel en dit lijkt niet op te lossen met een tool die onze IT-afdeling kan bouwen, in tegenstelling tot wat ik eerder heb aangegeven. Excuus hiervoor.

We zullen nu met onze afdeling applicatiebeheer gaan kijken hoe we toch kunnen zorgen dat je meterstanden inzichtelijk worden in Mijn Energie.
Uiterlijk volgende week vrijdag heb je weer een update van ons

Mijn excuus voor het ongemak.

Groet,
Julian

Update van moderator Tessa 14-05-2018
We hebben nog geen terugkoppeling van onze technische afdeling. We houden je op de hoogte.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Mads,

Op dit moment is het probleem niet op te lossen.

Echter heb ik van onze technische afdeling vernomen dat het opgelost moet zijn in de verbeterde weergave van het verbruik. Dit is iets wat we op korte termijn lanceren. Meer hierover kan je vinden in dit topic.

Mijn excuses dat ik op dit moment geen beter antwoord voor je heb.

Groet,
Tessa

Reageer