Vraag

Ik krijg niet de data te zien die ik zou moeten zien in mijn energiegrafieken.

• 18 november 2018
  • 4 reacties
  • 122 keer bekeken

Als ik op mijn energie overzicht kijk, kloppen de cijfers voor een jaar wel maar zodra ik overschakel naar maand,week of dag dan is het niet juist meer. Onderaan staat altijd 0 verbruik, maar de grafiek geeft wel een rechte lijn aan op een bepaald verbruik.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi P.H.M. van Wylick!

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Vervelend dat er in je energiegrafieken momenteel niets wordt getoond behalve op jaarniveau. Ik heb zojuist je slimme meter gecheckt maar voor zover ik kan zien is deze niet in storing. Daarom heb ik de uitleesfrequentie van je slimme meter zojuist ingesteld op 'elk kwartier uitlezen'. Dit zou ervoor moeten zorgen dat je binnen enkele dagen op alle niveaus energieverbruik zou moeten kunnen inzien.

Groeten,
Julian
Helaas.....
Reputatie 3
Badge +9
Hoi P. H. M. van Wylick.

Bedankt voor je bericht. Jammer dat er nog steeds geen data aan je energiegrafieken wordt doorgegeven.
Omdat je slimme meter niet in storing is voor zover ik dat momenteel kan zien was het opnieuw instellen van de uitleesfrequentie voor mij een eindstation.
Ik heb nu gevraagd aan onze IT-afdeling of zij naar het probleem kunnen kijken en heb de eerder door jou doorgegeven screenshot in de taak aan hen verwerkt.

Groeten,
Julian
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @P.H.MvanWylick,

Je verbruik zou nu inzichtelijk moeten zijn. Staat het bij jou ook goed?

Groet,
Tomer

Reageer