Beantwoord

Ik zie de windsnelheid van mijn Windtegoed niet terug in Mijn Energie.

• 6 februari 2019
  • 3 reacties
  • 147 keer bekeken

Badge
vorige week was er onderhoud aan mijn app en sindsdien staat de windmolen op de app stil en zijn de meterstanden op mijn energie niet actueel
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 11 februari 2019, 09:32

Hoi @H.N.M.vanGestel.

Bedankt voor het doorsturen van de screenshot.

Ik heb deze doorgegeven aan onze IT-afdeling en gevraagd of zij dit probleem kunnen verhelpen.
Zodra ik of één van de andere moderators meer nieuws voor je hebben, zullen we dat in deze topic aan je terug koppelen.

Groeten,
Julian

Update van moderator Julian (25 februari 2019):

Helaas kan ik je momenteel nog geen goed nieuws brengen. Ik heb gevraagd of onze IT-afdeling hier zo snel mogelijk naar kan kijken, ondanks de hoge werkvoorraad die zij momenteel hebben. Ik hoop je snel een update te kunnen geven.

Update van moderator Julian (8 maart 2019):

Het probleem is inmiddels door onze IT-afdeling verholpen. Je zou de opwek van het Windtegoed nu weer bijgewerkt moeten kunnen inzien, net als de bijgewerkte meterstanden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Hoi @H.N.M.vanGestel,

Bedankt voor je bericht.

Op dit moment is er een storing in het IT systeem dat wij gebruiken om alle meterstanden uit te halen.
Dat betekent dat voor alle klanten met een slimme meter de meterstanden nu niet kunnen worden ingeladen.
De systeembeheerder is op de hoogte van het probleem. Het is nog onduidelijk wanneer het precies opgelost is.

Ik zag dat het verbruik wel weer wordt gegeven in je energiegrafiek.

Zou je een screenshot kunnen sturen van de windmolen? Dan kunnen we dit beter bekijken.

Groet,
Simon
Badge
geen wind snelheid

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @H.N.M.vanGestel.

Bedankt voor het doorsturen van de screenshot.

Ik heb deze doorgegeven aan onze IT-afdeling en gevraagd of zij dit probleem kunnen verhelpen.
Zodra ik of één van de andere moderators meer nieuws voor je hebben, zullen we dat in deze topic aan je terug koppelen.

Groeten,
Julian

Update van moderator Julian (25 februari 2019):

Helaas kan ik je momenteel nog geen goed nieuws brengen. Ik heb gevraagd of onze IT-afdeling hier zo snel mogelijk naar kan kijken, ondanks de hoge werkvoorraad die zij momenteel hebben. Ik hoop je snel een update te kunnen geven.

Update van moderator Julian (8 maart 2019):

Het probleem is inmiddels door onze IT-afdeling verholpen. Je zou de opwek van het Windtegoed nu weer bijgewerkt moeten kunnen inzien, net als de bijgewerkte meterstanden.

Reageer