Beantwoord

Ik zie geen dagelijkse data meer na installatie van mijn nieuwe slimme meters. Kunnen jullie helpen?

In april hebben wij door Liander de oude slimme meters laten vervangen door nieuwe en sindsdien worden geen meterstanden meer weergegeven. In eerste instantie contact gelegd met Liander. Zij hebben op hun beurt de nieuwe slimme meters geregistreerd en aangemeld bij Qurrent. Tot op heden ontvangen wij geen meterstanden meer en wordt het dashboard niet meer bijgewerkt. Volgens mij staan alle gegevens juist genoteerd. Voor de vervanging werkte alles gewoon en konden we dagelijks de gegevens inzien. Wat kan hier aan de hand zijn?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 20 september 2018, 09:13

Hoi Margje,

Het nieuwe ophalen van verbruiksgegevens in Mijn Energie is vorige week live gegaan. Dit zou het probleem moeten oplossen.
Kan je inmiddels wel je verbruik van na de meterwissel zien?

Groet,
Tessa

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi M.J. Gevers,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community 🙂

Ik zie dat wij wel meterstanden kunnen uitlezen van jouw slimme meter. Echter leest hij nu nog tweemaandelijks uit. Ik heb de uitleesfrequentie opnieuw op dagelijks gezet en ik hoop dat dit effect heeft. Mocht je over een week nog geen dagelijkse data zien in Mijn Energie, verneem ik het graag!

Groet,
Tessa
Beste Tessa,

Helaas kunnen wij nog steeds niet ons energieverbruik monitoren in de app en op het dashboard.
Wat kan hier aan de hand zijn?

Met vriendelijke groet,
Margje Gevers
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Margje,

Wat vervelend! Ik ben bang dat het dan te maken heeft met de meterwissel.

Zeer binnenkort gaan wij de manier van ophalen van verbruiksgegevens in Mijn Energie verbeteren. Hiermee zou dat probleem sowieso opgelost moeten zijn. Ik ga het alsnog doorgeven aan onze technische afdeling. Wellicht kunnen zij het alsnog nu al oplossen.

Ik hou je op de hoogte!

Groet,
Tessa

Update van moderator Tessa 28-06-2018
Helaas heb ik nog geen terugkoppeling van onze technische afdeling. We houden je op de hoogte!
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Margje,

We hebben nog altijd geen antwoord. Ik hoop je snel te kunnen berichten met positief nieuws!

Groet,
Tomer

Update van moderator Julian 08-08-2018:

Nog geen nieuws over of het meterstandenoverzicht in de huidige versie van Mijn Energie weer voor je kan worden getoond of dat het met de vernieuwde Mijn Energie omgeving pas is gerepareerd.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Margje,

Het nieuwe ophalen van verbruiksgegevens in Mijn Energie is vorige week live gegaan. Dit zou het probleem moeten oplossen.
Kan je inmiddels wel je verbruik van na de meterwissel zien?

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen