Beantwoord

ik zie geen meterstanden meer in Mijn Energie sinds de uitleesfrequentie van mijn slimme meter is aangepast.

• 30 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 185 keer bekeken

Badge
In de yogaruimte van mijn vrouw hebben we geen qbox en ik heb het uitlezen van de slimme meter op een kwartier gezet. Nu zie ik helemaal geen verbruik of meterstanden meer. Wat is een oplossing?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 29 november 2018, 12:39

Hoi @FrankLuchtmeijer en @Mmb,

Als het goed is is het probleem voor jullie inmiddels verholpen!
De meterstanden moeten nu weer inzichtelijk zijn.

Mocht het niet kloppen dan hoor ik dat graag natuurlijk!

Groet, Joost
Bekijk origineel

4 reacties

Badge
Ik zie dat ook thuis de meterstanden sinds 22 oktober niet meer worden vermeld. Verbruik is wel te zien door qbox.
Ik zie ze ook niet. Ik had er een topic over aangemaakt.. Maar het hele topic is ook verwijderd hier, zonder antwoord! Bij mij is de laatste meterstand van 21-10
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @FrankLuchtmeijer,

Bedankt voor je bericht. Het probleem is is bekend, dit is al bij meer klanten voorgekomen.
Je verbruik zou wel gewoon zichtbaar moeten zijn na een paar dagen (er zit 2/3 dagen vertraging in).
Het meterstandenoverzicht werkt inderdaad niet.

Begrijp ik goed dat je twee verschillende meters hebt? Wij hebben namelijk maar 1 aansluiting waarop we leveren.

@Mmb Sorry dat je geen antwoord hebt ontvangen, daar is iets misgegaan! Voor jou geldt hetzelfde. Onze IT-afdeling is naar dit probleem aan het kijken.

Groet, Joost
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @FrankLuchtmeijer en @Mmb,

Als het goed is is het probleem voor jullie inmiddels verholpen!
De meterstanden moeten nu weer inzichtelijk zijn.

Mocht het niet kloppen dan hoor ik dat graag natuurlijk!

Groet, Joost

Reageer