Beantwoord

Ik zie het administratie tabblad niet meer in Mijn Energie wat nu?

• 30 juni 2018
  • 6 reacties
  • 100 keer bekeken

Beste Qurrent,

Al lange tijd werkt mijn dashboard niet goed. Ik heb geen administratie tab aan de rechterkant.
Hierdoor kan ik niet bij mijn gegevens, geen meterstanden doorgeven etc.

Heb een screenshot bijgevoegd.
Willen jullie hier even naar kijken en oplossen?

Bij voorbaat dank
Yoko

icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 22 augustus 2018, 13:29

Hoi @Yoko,

Ik heb zojuist bericht van onze technische afdeling gekregen dat het probleem in ons verwerkingssysteem is opgelost en dat je Mijn Energie - functionaliteiten nu allemaal weer zouden moeten werken.
Echter ben jij natuurlijk de enige die dat voor ons kan bevestigen, zijn de problemen verholpen?

Ik hoor het heel graag.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Yoko,

Ik heb zojuist bericht van onze technische afdeling gekregen dat het probleem in ons verwerkingssysteem is opgelost en dat je Mijn Energie - functionaliteiten nu allemaal weer zouden moeten werken.
Echter ben jij natuurlijk de enige die dat voor ons kan bevestigen, zijn de problemen verholpen?

Ik hoor het heel graag.

Groeten,
Julian
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Yoko,

Duidelijk, dank voor de toevoeging.

Ik kan zelf helaas niet het probleem vaststellen. Daarom heb ik onze technische afdeling hierover geïnformeerd. We houden je op de hoogte over de ontwikkeling hiervan middels een wekelijks update.

Groeten,
Tomer

(25-7-2018) Update van moderator Julian:

Helaas hebben we nog geen terugkoppeling van onze technische afdeling. Wanneer we deze hebben ontvangen koppelen we dit gelijk aan je terug.

(09-08-2018) Update van moderator Serena:

De technische afdeling is nog bezig met het vinden van een oplossing. Excuses voor het lange wachten.
Hoi Tomer,

Heb je de vorige 3 berichten gelezen? Quote uit mijn vorig bericht:
'Ook als ik op 'mijn energie' klik en vervolgens op 'dashboard' krijg ik het bijgevoegde scherm te zien..'

Ja ik heb dus het kopje Dashboard maar die verwijst me naar 'Mijn energie' overzicht.

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Yoko,

Ik heb nog één vraagje hierover. Wanneer je inlogt via qurrent.nl, krijg je geen scherm te zien met het kopje 'Dashboard'?

Groet,
Tomer
Beste Julian,

Krijg geen startscherm te zien. Als ik inlog krijg ik direct het scherm zoals in mijn vorig bericht bijgevoegd.
Ook als ik op 'mijn energie' klik en vervolgens op 'dashboard' krijg ik het bijgevoegde scherm te zien.

Met vriendelijke groet
Yoko
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Yoko,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Vervelend om te horen dat je niet meer bij het menu voor je administratie komt in Mijn Energie.
Zou je misschien een screenshot kunnen sturen van wat je te zien krijgt gelijk nadat je in bent gelogd in Mijn Energie?

Als het goed is zou je een startscherm moeten zien wat lijkt op het startscherm waarvan ik een screenshot heb toegevoegd.

Groeten,
Julian

Reageer