Beantwoord

Ik zie het dagverbruik niet maar alleen maandverbruik.

• 28 juli 2018
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik wil graag mijn dagverbruik zichtbaar hebbben onder mijn energie.
Het uitlezen staat op dagelijks.
Vreemd genoeg zie ik het wel voor april (toen ben ik verhuisd naar mijn huidige adres), maar hebben alle maanden daarna hetzelfde verbruik iedere dag??
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 29 oktober 2018, 15:35

Hoi Gerard,

Onze excuses voor deze late reactie!
Na de updates in het verbruiksgedeelte van de online omgeving is dit probleem verholpen. Sinds 13-9 werkt dit dus weer goed.

Groet, Joost
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Gerard,

Ik zie ook in ons systeem dat je slimme meter op dagelijks uitlezen staat ingesteld. Desondanks is het verbruik inderdaad niet dagelijks in te zien.

Daarom zal ik onze technische afdeling hierop attenderen. Ik hoop dat dit snel is opgelost en je dagelijks je verbruik kunt inzien.

Groet,
Tomer

Update 21-8-2018: Voorlopig heb ik helaas nog geen terugkoppeling van de technische afdeling. Wij houden je op de hoogte over de voortgang.

Update 04-9-2018:Onze technische afdeling is nog steeds bezig met het zoeken naar een oplossing Wij houden je op de hoogte over de voortgang.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @GerardvandeKerkhof,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Met alleen een slimme meter is het niet mogelijk om per dag real-time je energieverbruik in te zien. De slimme meter geeft wel per dag het verbruik door maar doet dit met enige vertraging, meestal 1 à 2 dagen. Real-time monitoring is alleen mogelijk als je beschikt over de Qbox energiemonitor die wij aanboden tot 9 april jongstleden.
Op 9 april zijn we gestopt met het leveren van de Qbox en de Qbox Solar. Deze zijn dus niet meer via ons te bestellen. Mogelijk worden er nog wel tweedehands exemplaren op internet aangeboden.

Er zijn wel alternatieve monitoringssystemen de real-time monitoring mogelijk maken. Zo worden er op deze website energieverbruiksmanagers aangeboden.

Tot slot komt onze superuser @JohnKemmer met een alternatief voor je de Qbox. Deze topic vind je hier.

Groeten,
Julian
Het is mij bekend dat het realtime niet kan, maar ik dacht dat ik wel het verbruik per dag zou moeten kunnen zien, ook omdat ik dat op dagelijks uitlezen heb gezet en het in april wel kon.
Ik zie echter geen dagverbruik meer, maar alleen nog een maandverbruik....
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Gerard,

Onze excuses voor deze late reactie!
Na de updates in het verbruiksgedeelte van de online omgeving is dit probleem verholpen. Sinds 13-9 werkt dit dus weer goed.

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen