Beantwoord

Ik zie vanaf 1 januari 2018 geen informatie van mijn energie of gas verbruik.

• 27 januari 2018
  • 8 reacties
  • 180 keer bekeken

Zoals in de titel. Mijn slimme meter geeft dagelijks mijn meterstanden door, en t/m 31 dec 2017 zag ik wel alle verbruiksgrafieken, maar sinds 1 januari zie ik alleen maar mijn windtegoed. Ik zie wel op mijn dashboard een aantal van stroomgebruik, maar het is me moeilijk in te schatten hoe mijn verbruik loopt zonder de grafieken. 🙂
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 12 april 2018, 14:18

Hoi Johannes,

De dagelijkse data zou weer zichtbaar moeten zijn in Mijn Energie. Het bleek een bug te zijn die nu is verholpen.
Excuses voor het wachten.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Johannes,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat het dagelijks verbruik niet wordt bijgehouden in jouw Mijn Energie, ondanks dat je profiel wel staat ingesteld om je slimme meter dagelijks uit te lezen. De instellingen staan dus juist. Daarom heb ik deze kwestie doorgezet naar onze technische afdeling. Zodra dit probleem is opgelost, zullen wij je hierover berichten.

Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik dat uiteraard graag :)

Groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +12
Hoi Johannes,

Kijk eens in je profiel onder woning/monitoring of uitlezen nog steeds op dagelijks staat of door de eigenzinnige servers van Qurrent op tweemaandelijks is gezet.

Groet, Frans
Reputatie 4
Badge +12
Hoi Johannes,

Misschien is het slimmemeterportal.nl iets voor je. Je kunt gratis een account aanmaken. Je krijgt een brief met een code om te controleren of jij echt op je adres woont, en na 5 dagen zie je elke dag je verbruik van de vorige dag in stappen van een kwartier en daarnaast de vorige dagen en maanden. Ik gebruik het naast de grafieken van Qurrent sinds die er begin januari ineens mee ophielden.

https://slimmemeterportal.nl/

Groet, Frans
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Johannes,

De taak staat nog steeds uit bij onze technische afdeling. Ik hoop dat het spoedig wordt opgepakt en verholpen. Zodra dat is gebeurd, zullen wij je hierover informeren.

Groet,
Tomer

Update door moderator Nina 2-3-2018
Bedankt voor je geduld, Johannes. Helaas hebben we nog geen oplossing, maar zodra we terugkoppeling hebben dan hoor je hier van ons.

Update door moderator Serena 19-3-2018
Excuses voor het lange wachten. Wij zijn nog op zoek naar een oplossing, we houden je op de hoogte!.

Update door moderator Serena 03-04-2018
Nogmaals bedankt voor je geduld. Onze technische afdeling is ermee bezig, zodra er meer informatie is over een oplossing laten we het je weten.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Johannes,

De dagelijkse data zou weer zichtbaar moeten zijn in Mijn Energie. Het bleek een bug te zijn die nu is verholpen.
Excuses voor het wachten.

Groet,
Tessa
Hoi Frans,

Bedankt. Dat heb ik wel gecheckt ja. Het staat steeds op dagelijks uitlezen.

Interessant, ik zie wel mijn verbruik onder de 'jaar' tab, maar niet onder maand of week.
Bedankt Tomer! Helemaal top.
Hoi Johannes,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat het dagelijks verbruik niet wordt bijgehouden in jouw Mijn Energie, ondanks dat je profiel wel staat ingesteld om je slimme meter dagelijks uit te lezen. De instellingen staan dus juist. Daarom heb ik deze kwestie doorgezet naar onze technische afdeling. Zodra dit probleem is opgelost, zullen wij je hierover berichten.

Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik dat uiteraard graag :)

Groet,
Tomer

Hi Tomer,

Ik heb nog geen verdere reactie van Qurrent gehad en ik kan steeds niet mijn verbruik inzien. Is er al meer hierover bekend? Bedankt

Reageer