Beantwoord

Inzicht in jaarverbruik

• 23 november 2017
  • 5 reacties
  • 116 keer bekeken

Goedemiddag, kan ik via jullie inzicht krijgen in mijn jaarverbruik van stroom en gas. Ik ben sinds eind vorig jaar klant en heb in maart zonnepanelen laten plaatsen. Ik ben nu dus wel benieuwd naar de standen, maar kan dit via het Dashboard niet opvragen/vinden. dank!
icon

Beste antwoord door Nathan van Qurrent 24 november 2017, 15:50

Hoi Emilio,

Leuk om te zien dat je onze community hebt gevonden. Ik help je graag verder.
Eind december gaan wij de slimme meters op jouw adres uitlezen. Dan zal er blijken wat jouw jaarverbruik zal zijn. Ik zie dat je ook een meterwissel hebt gehad, waardoor er dingen zijn omgedraaid. Ik zal mijn collega's op de facturatie afdeling vragen hoe dat precies zit.

Hopelijk is dit het antwoord wat je zocht, anders hoor ik graag hoe ik je verder kan helpen!
Groetjes,
Nathan
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Emilio,

Leuk om te zien dat je onze community hebt gevonden. Ik help je graag verder.
Eind december gaan wij de slimme meters op jouw adres uitlezen. Dan zal er blijken wat jouw jaarverbruik zal zijn. Ik zie dat je ook een meterwissel hebt gehad, waardoor er dingen zijn omgedraaid. Ik zal mijn collega's op de facturatie afdeling vragen hoe dat precies zit.

Hopelijk is dit het antwoord wat je zocht, anders hoor ik graag hoe ik je verder kan helpen!
Groetjes,
Nathan
Hi Nathan, dank voor 1e feedback. Maar er nu dus helemaal geen inzicht wat mijn verbruik is dan wel teruggeleverde stroom is?? Ik wil namelijk graag zsm bekijken of ik op jullie voorstel kan/moet in gaan voor verlenging maar zonder actuele verbruiksstanden is het lastig beoordelen.
Goedemiddag, kan ik nog feedback ontvangen over mijn standen qua verbruik en teruglevering aub.
Reputatie 4
Badge +12
Hoi Emilio,

Als je een slimme meter hebt, dan heeft Qurrent waarschijnlijk elke twee maanden de meterstanden uitgelezen en aan je gemaild. Ze staan ook op dashboard -> meterstanden. Je kunt ook onder dashboard -> profiel -> tabblad woning instellen dat je die meterstanden elke dag uitgelezen wilt hebben. Dan kun je onder Mijn Energie precies volgen wat je gebruikt.

Groet, Frans
Reputatie 2
Badge +5
Hey Emilio,

Geen enkel probleem. Ik kan goed begrijpen dat jij wat inzicht wenst te krijgen in jouw verbruik. Jij zal van mij een overzicht krijgen, die stuur ik je in een privébericht.
Frans heeft trouwens wel gelijk, je krijgt 2 maandelijks van ons een overzicht per e-mail gestuurd met de opwekte energie en het verbruik daarin vermeld.

Groetjes,
Nathan

Reageer