Beantwoord

Is er een factuuroverzicht in Mijn Energie?

• 23 januari 2018
  • 1 reactie
  • 149 keer bekeken

voor mijn warhoofd zou het heel fijn zijn als er bij het factuur overzicht de mogelijkheid komt om bij betaalde facturen een groen knopje te zien en bij onbetaald een rood(liefst nog met ideal betaal mogelijkheid erbij) veel sites hebben dit al, en dat scheelt mij zoeken in mijn bankgegevens of en wanneer ik betaald heb. is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 25 januari 2018, 13:02

Hoi Jolanda,

Dankjewel voor je bericht.

Ik kan me voorstellen dat het prettig is om Mijn Energie een overzicht te hebben van wat er wel en niet is betaald.

Je kan in Mijn Energie alle maandbedragen zien die in rekening zijn gebracht. Dit betekent dat wij ze hebben proberen te incasseren of dat er een factuur voor is verstuurd.

Op dit moment is het nog niet mogelijk om online je openstaande kosten te kunnen zien. Maar dit is zeker iets wat wij mee kunnen nemen voor in de toekomst!

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Jolanda,

Dankjewel voor je bericht.

Ik kan me voorstellen dat het prettig is om Mijn Energie een overzicht te hebben van wat er wel en niet is betaald.

Je kan in Mijn Energie alle maandbedragen zien die in rekening zijn gebracht. Dit betekent dat wij ze hebben proberen te incasseren of dat er een factuur voor is verstuurd.

Op dit moment is het nog niet mogelijk om online je openstaande kosten te kunnen zien. Maar dit is zeker iets wat wij mee kunnen nemen voor in de toekomst!

Groet,
Tessa

Reageer