Beantwoord

Is er een storing in Mijn Energie?

• 15 december 2018
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +14
Enkele weken uitgeschakeld geweest maar nu is Mijn Energie volledig onbereikbaar. Soms niet kunnen inloggen dan wel geen gegevens over verbruik of wind opwek.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 17 december 2018, 10:39

Hoi @JohnKemmer.

Dank je wel voor je bericht.

We kampen momenteel helaas met een storing in Mijn Energie waardoor klanten de digitale omgeving helemaal niet in in kunnen.
Onze IT-afdeling is er van op de hoogte en ze zijn hard aan de slag om de storing te verhelpen. Zodra dit is gebeurd brengen we je daarvan in deze topic op de hoogte.

Update van moderator Julian 17-12-2018:

De storing in Mijn Energie is voor de meeste klanten verholpen door onze IT-afdeling, mocht je toch nog problemen ervaren, laat het dan alsjeblieft aan me weten.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JohnKemmer.

Dank je wel voor je bericht.

We kampen momenteel helaas met een storing in Mijn Energie waardoor klanten de digitale omgeving helemaal niet in in kunnen.
Onze IT-afdeling is er van op de hoogte en ze zijn hard aan de slag om de storing te verhelpen. Zodra dit is gebeurd brengen we je daarvan in deze topic op de hoogte.

Update van moderator Julian 17-12-2018:

De storing in Mijn Energie is voor de meeste klanten verholpen door onze IT-afdeling, mocht je toch nog problemen ervaren, laat het dan alsjeblieft aan me weten.

Groeten,
Julian
Beste @Julian van Qurrent

Ik heb het volgende probleem. Ik ben in januari lid geworden, maar heb pas in maart het uitlezen van de slimme meter aangezet. Hierdoor starten de grafieken natuurlijk pas in maart, maar ook het totale verbruik start pas in maart! Er staat wel verbruik vanaf 13-01-2018 maar dat getal erachter klopt niet. Als ik de beginstand van de eindstand aftrek is dat getal 429 kWh hoger omdat de eerste 2 maanden niet mee worden gerekend.
Ik vond mezelf al zo zuinig 😂

Met groet,

Susanne

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @SuVa.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

De meterstanden die je zelf doorgeeft in het meterstandenoverzicht (bijlage 2 en 3 in jouw post) worden niet verwerkt in je energiegrafieken samen met de data die je slimme meter uitleest.
Het meterstandenoverzicht staat apart van je slimme meter en is eigenlijk vooral bedoelt voor huishoudens mensen met een conventionele meter.

Helaas kunnen we dit verbruik niet via de slimme meter terughalen in je energiegrafieken omdat de uitleesfrequentie destijds anders ingesteld stond. Wel zal dit verbruik uiteraard gespecificeerd worden op ja jaarnota.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen