Beantwoord

Is mijn slimme meter betrouwbaar?

• 6 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 137 keer bekeken

Ik heb tijdens mijn vakantie de hoofdkraan (gas) afgesloten. Vanaf 23 april tot en met 6 juni.
In de maand mei, blijkt via de app, toch nog 5 m3 gas te zijn gebruikt. Moet ik er nu van uitgaan dat mijn meter uiteindelijk niet goed werkt, of is de app niet betrouwbaar?
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 9 augustus 2018, 10:56

Hoi TJDoeland,

Bedankt voor je bericht en welkom op de Community. Ik heb de gegevens van de slimme meter nagekeken en deze werkt naar behoren en vertoont geen ongebruikelijke standen. De app maakt soms gebruik van gemiddelden, dus dat kan de reden zijn dat je een verbruik van 5 m3 in die periode ziet. Verder is 5 m3 ook een verwaarloosbaar verbruik en kan dit geen aanleiding zijn dat de slimme meter niet goed werkt.

Ik wens je verder een fijne dag toe!

Groet,
Serena
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +5
Hoi TJDoeland,

Bedankt voor je bericht en welkom op de Community. Ik heb de gegevens van de slimme meter nagekeken en deze werkt naar behoren en vertoont geen ongebruikelijke standen. De app maakt soms gebruik van gemiddelden, dus dat kan de reden zijn dat je een verbruik van 5 m3 in die periode ziet. Verder is 5 m3 ook een verwaarloosbaar verbruik en kan dit geen aanleiding zijn dat de slimme meter niet goed werkt.

Ik wens je verder een fijne dag toe!

Groet,
Serena

Reageer