Beantwoord

Jaarnota, meterstanden, van alles werkt niet

• 11 februari 2017
  • 1 reactie
  • 198 keer bekeken

Ik wil beginnen met het uiten van mijn ongenoegen over met name de administratieve zaken. Hartstikke mooi dat Mijn Energie portaal, als het zou werken. Het volgende:
1. Ik krijg 4 keer de vraag om mijn meterstanden door te geven, 4 keer gedaan, nog altijd niet inzichtelijk.
2. Gebeld over de vele mailtjes met de meterstanden, ik zou teruggebeld worden, nooit iets van vernomen.
3. Ik kan bij GAS wel de meterstanden zien, maar ze zijn niet correct en niet te corrigeren.
4. Ik kan bij ELECTRA geen enkele meterstand (het getal) zien, maar wel op welke datum ik iets heb ingevoerd, kan de specifieke regels ook weggooien.
5. Er staat een jaar nota klaar, deze is echter niet in te zien. Tevens had ik het prettig gevonden als ik een bericht zou hebben ontvangen dat er een rekening klaar staat.

Ik ga het jaarnota bedrag tegenhouden, totdat bovenstaande opgelost is.

Met vriendelijke groet,
Emiel
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 3 maart 2017, 13:33

Hoi ECNKremers, welkom op de community en excuses voor de verlate reactie.

Ik zie 8 elektra meterstanden en 8 gas meterstanden in je account. Ik zie dat je een Qbox hebt, dan hoef je niet handmatig de elektra meterstanden in te voeren. De Qbox leest het verbruik van je elektra meter uit.

Je jaarnota is 15-2-2017 opgemaakt deze is via de mail en per post naar je verzonden.

We zijn bezig om een nieuwe Mijn Energie en app te bouwen. Als je nog tips of ideeën hebt over functionaliteiten kan je die hier met ons delen.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi ECNKremers, welkom op de community en excuses voor de verlate reactie.

Ik zie 8 elektra meterstanden en 8 gas meterstanden in je account. Ik zie dat je een Qbox hebt, dan hoef je niet handmatig de elektra meterstanden in te voeren. De Qbox leest het verbruik van je elektra meter uit.

Je jaarnota is 15-2-2017 opgemaakt deze is via de mail en per post naar je verzonden.

We zijn bezig om een nieuwe Mijn Energie en app te bouwen. Als je nog tips of ideeën hebt over functionaliteiten kan je die hier met ons delen.

Groeten van Tanja

Reageer