Beantwoord

Kan de kleur van de lijn in de energiegrafieken veranderd worden?

• 5 april 2018
  • 1 reactie
  • 107 keer bekeken

Als ik naar de app kijk, heb ik regelmatig moeite met goed zien van de grafiek. Op een klein telefoonscherm (5") en/of verkeerd licht kan het erg lastig zijn om de lijn goed te zien, omdat het contrast tussen geel en wit niet hoog genoeg is.

Ik snap dat geel als huiskleur hier voor gekozen is, maar ik vind het niet echt handig.
Een colorpicker of uberhaupt andere kleur zou handig zijn.

Weet iemand hier een oplossing voor? Of zou dit in een andere versie van de app mee moeten?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 6 april 2018, 09:17

Hoi @Melones

Welkom op de Qurrent community!

Bedankt voor je bericht.

Ik kan begrijpen dat het gebrek aan contrast in de grafiek het uitlezen hiervan kan bemoeilijken voor sommige mensen.
Ik heb je vraag dan ook gelijk doorgezet naar mijn collega die op dit moment bezig is met de vernieuwing van Mijn Energie.
Deze collega heeft al een voorproefje van de vernieuwde Mijn Energie omgeving laten zien op de community!
Ben je benieuwd naar hoe het er straks allemaal uit gaat zien? Bekijk dan even het volgende topic. De aangegeven lanceringsperiode van januari 2018 hebben we uitgesteld omdat we er zeker van willen zijn dat er zo meteen zo min mogelijk bugs in zullen zitten.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Melones

Welkom op de Qurrent community!

Bedankt voor je bericht.

Ik kan begrijpen dat het gebrek aan contrast in de grafiek het uitlezen hiervan kan bemoeilijken voor sommige mensen.
Ik heb je vraag dan ook gelijk doorgezet naar mijn collega die op dit moment bezig is met de vernieuwing van Mijn Energie.
Deze collega heeft al een voorproefje van de vernieuwde Mijn Energie omgeving laten zien op de community!
Ben je benieuwd naar hoe het er straks allemaal uit gaat zien? Bekijk dan even het volgende topic. De aangegeven lanceringsperiode van januari 2018 hebben we uitgesteld omdat we er zeker van willen zijn dat er zo meteen zo min mogelijk bugs in zullen zitten.

Groeten,
Julian

Reageer