Kan het kloppen dat het aanpassen van het maandbedrag zelf nog niet lukt?

  • 12 september 2017
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

in de community zag ik al wat vragen over het aanpassen van het maandbedrag en dat dat niet lukt (foutmelding). Bij mij lukt het echter niet om de "bolletjes" te verschuiven.

sinds ik zonnepanelen heb, vermoed ik mijn maandbedrag naar beneden bij kan stellen (energie is inmiddels in de overzichten al negatief).

wellicht kunnen jullie mij adviseren?

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Hester,

Het klopt dat het aanpassen van het termijnbedrag een bekend probleem is. Wij werken er hard aan dit zo snel mogelijk op te lossen.

Gelukkig kunnen wij het termijnbedrag voor je wijzigen 🙂 Ik heb je zojuist gebeld om dit te doen, maar helaas zonder succes.

Zou je ons per mail via vraag@qurrent.nl of telefoon, 088 777 1200, kunnen laten weten tot welk bedrag je het wil aanpassen?

Groet,
Tomer

Reageer