Beantwoord

Kan ik in het financieel overzicht op Mijn Energie zien of een factuur is betaald?

  • 26 april 2018
  • 3 reacties
  • 135 keer bekeken

In het Financieel Overzicht kan ik niet zien of een factuur is betaald.
Klopt dit ?
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 26 april 2018, 12:40

Hoi Moonmadness,

Welkom op de community! 🙂

Het klopt dat je op Mijn Energie niet kan zien of een factuur wel of niet is betaald. Indien er een factuur niet is betaald, krijg je hier altijd een herinnering over. Daarnaast kan je het ook navragen bij de klantenservice wat de stand van zaken is.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Moonmadness,

Welkom op de community! 🙂

Het klopt dat je op Mijn Energie niet kan zien of een factuur wel of niet is betaald. Indien er een factuur niet is betaald, krijg je hier altijd een herinnering over. Daarnaast kan je het ook navragen bij de klantenservice wat de stand van zaken is.

Groet,
Tessa
Dag Tessa,

Misschien een volgende stap in jullie systeem om wel in Mijn Energie in te bouwen of een factuur wel of niet betaald is zoals bijvoorbeeld bij telecomprovider T-Mobile. Bovendien hoeft Qurrent geen herinnering meer te sturen.


Vriendelijke groet,
Moonmadness
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Moonmadnes,

Het is zeker een idee wat speelt voor de nieuwe Mijn Energie, zodra we dit project weer verder oppakken.

Meer informatie hierover vind je hier.

Groet,
Tessa

Reageer