Beantwoord

Kan ik in Mijn Energie zien hoe mijn jaarnota eruit gaat zien?

• 26 juni 2018
  • 1 reactie
  • 77 keer bekeken

Kan ik ergens zien hoe mijn jaarrekening eruit gaat zien? Mijn maandbedrag staat volgens mij hoger is dan nodig is, wat prima is, maar ik kan nergens zien hoeveel geld ik het afgelopen jaar tot dusver heb 'verbruikt'. Alleen wat aan elektriciteit en wat aan gas. Ook interessant, maar bedragen zeggen me meer. ;)

Wanneer krijg ik daarnaast mijn welkomstkorting, bij mijn eerste jaarrekening? Ik ga vanavond uitzoeken waar ik wil verlengen (sinds eergisteren liep mijn contract af), maar dat krijg ik neem ik aan bij mijn afrekening?

Bedankt voor de antwoorden!
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 28 juni 2018, 13:00

Hoi Luke,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community 🙂

De bedragen hebben we wel gehad op Mijn Energie, maar deze hebben we verwijderd omdat ze onvoldoende accuraat waren. Dit is zeker wel iets wat we weer willen implementeren in de nieuwe Mijn Energie omgeving.

Jouw jaarnota is vandaag verstuurd zie ik. Hierop is de welkomstkorting verrekend. Het verlengaanbod is verstuurd naar je op 25 februari 2018.

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Luke,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community 🙂

De bedragen hebben we wel gehad op Mijn Energie, maar deze hebben we verwijderd omdat ze onvoldoende accuraat waren. Dit is zeker wel iets wat we weer willen implementeren in de nieuwe Mijn Energie omgeving.

Jouw jaarnota is vandaag verstuurd zie ik. Hierop is de welkomstkorting verrekend. Het verlengaanbod is verstuurd naar je op 25 februari 2018.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen