Beantwoord

Kan ik te weten krijgen hoeveel ik terugkrijg na mijn contract van een jaar geleden?

• 24 april 2017
  • 2 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik zou graag willen weten hoeveel ik terugkrijg van te veel betaalde kosten voor de energie:)
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 24 april 2017, 16:40

Hoi Melanie,

Je ontvangt van ons zodra je contractjaar om is een jaarnota via de mail en de post. Hierin zie je precies je verbruiks- en kostenoverzicht. Je ontvangt jouw overzicht na 14-6-2017.

Mocht je het toch nu direct willen weten kan je de Excel sheet gebruiken van JeroendeJonge, hiermee kan je berekenen wat je terugkrijgt op basis van je huidige meterstanden.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Melanie,

Je ontvangt van ons zodra je contractjaar om is een jaarnota via de mail en de post. Hierin zie je precies je verbruiks- en kostenoverzicht. Je ontvangt jouw overzicht na 14-6-2017.

Mocht je het toch nu direct willen weten kan je de Excel sheet gebruiken van JeroendeJonge, hiermee kan je berekenen wat je terugkrijgt op basis van je huidige meterstanden.

Groeten van Tanja
Hoi Melanie,

Aanstaande woensdag (3 mei) organiseren wij aan het eind van de middag een informatie/meedenk sessie over de jaarnota. Wellicht is dit ook voor jou interessant. Je krijgt namelijk meer inzicht in de nota en de gemaakte kosten, ook kan je meehelpen de nota nog inzichtelijker te maken.

Je kunt je via dit topic aanmelden: https://community.qurrent.nl/innovatie-14/verbeteren-de-jaarnota-denk-mee-1089.

Groetjes,

Beau

Reageer