Beantwoord

Kan mijn profiel niet in?

• 22 december 2017
  • 27 reacties
  • 7189 keer bekeken

Als ik mijn profiel aanklik krijg ik de foutmelding: Sorry, an error occurred while processing your request. (crtl v geeft de vette letters). Graag oplossen!
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 27 december 2017, 16:31

Hoi allemaal,
Het klopt dat jullie niet in 'Je proefiel' konden, maar wel in de rest.

Er was onderhoud aan Mijn Energie, dit staat in de melding bovenaan op de community. Hierdoor was tot woensdagochtend 'Je profiel' in Mijn Energie niet bereikbaar.

Sinds 8:30 hoort alles weer te werken. Mocht er iemand niet in kunnen hoor ik het graag!

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Maar daar staat dan weer tegenover dat het wijzigen van het termijnbedrag deze fout weer niet geeft :-)

Prettig lang weekend, Frans
Ik krijg dezelfde foutmelding! In mijn gegevens zit een foutje wat ik toch wel even wil herstellen. Wat nu?
Badge +1
Zelfde foutmelding, zowel bij Dashboard als Profiel. Is er iets met mijn account mis, of is er een computerstoring bij Qurrent?
Met vriendelijke groet, Bernd.
Same here, meerdere menu-items geven een error. Slimme meterinstellingen doen het bv. ook niet.
Reputatie 3
Badge +6
Goede morgen, heb hetzelfde probleem, probeerde een reset, maar zoals ik al verwachte, ook dat helpt niet...
Hoop dat ze in het nieuwe jaar de zaakjes toch wat beter voor elkaar gaan krijgen want het is ook wel altijd wat......
gr. Harry
Reputatie 5
Badge +13
Hoi allemaal,
Het klopt dat jullie niet in 'Je proefiel' konden, maar wel in de rest.

Er was onderhoud aan Mijn Energie, dit staat in de melding bovenaan op de community. Hierdoor was tot woensdagochtend 'Je profiel' in Mijn Energie niet bereikbaar.

Sinds 8:30 hoort alles weer te werken. Mocht er iemand niet in kunnen hoor ik het graag!

Groetjes, Tanja
Badge +1

De link naar de melding bovenaan op de community. geeft "Je hebt (nog) geen toegang tot deze pagina." Sorry voor de grote letters, deze komen door het kopiëren van de foutmelding. En ook toegang tot het dashboard geeft nog steeds: "Sorry, an error occurred while processing your request."

Reputatie 5
Badge +13
Hoi @BerndKrämer, dat is vreemd. Ik heb iets aangepast zie je het topic nu wel goed?

Krijg je de melding overal in je dashboard of alleen in 'Je profiel'?

Groetjes, Tanja
Badge +1
Bedankt @Tanja van Qurrent . De link naar de melding bovenaan op de community. werkt nu.
Maar ik kan nog steeds niet in mijn dashboard (vanuit de knop "Mijn Energie". Het profiel werkt wel. En ook niet wanneer ik vanuit Profiel op het knopje < DASHBOARD klik. Zelfde foutmelding "Sorry, an error..."
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Bernd, de klantenservice komt er ook niet uit. Ik heb het direct doorgezet naar de IT-afdeling zodat zij dit kunnen oplossen. Ik houd je op de hoogte!

Groetjes, Tanja
Badge +1
Beste @Tanja van Qurrent. Komt de IT afdeling er ook niet uit?
De situatie is nog dezelfde: ik kom nu wel in mijn profiel maar nog steeds niet in mijn dashboard.
Ben ik de enige die dit probleem heeft?
Alvast bedankt voor je antwoord.
Reputatie 4
Badge +12
Hoi Bernd,

Sorry dat ik me er mee bemoei, maar een laatste opmerking van jou: " ik kom nu wel in mijn profiel maar nog steeds niet in mijn dashboard" zet me aan het denken. Hoe begin jij bij mijn.qurrent en hoe kom je dan in je profiel? Ik begin met:

https://mijn.qurrent.nl/

Dan kom ik uit in het dashboard ( chrome logt me automatisch in). Pas op het dashboard kan ik items als "je profiel" en "energie" kiezen. Of ik begin met

https://mijn.qurrent.nl/v2/MyEnergy?residenceId=12345

En kom meteen bij mijn energieverbruik. Wil ik dan naar het dashboard, dan klik ik op de knop DASHBOARD. Ook hierbij logt Chrome automatisch in.

Je hebt toch niet verschillende gebruikersnamen/wachtwoorden voor Community en Mijn.Energie?

Groet, Frans
Badge +1
Beste @FransvanWoerkom. Bedankt dat je je hiermee bemoeit! Elke tip die kan leiden tot een oplossing is welkom! In antwoord op jouw vraag: ik heb verschillende manieren om naar mijn profiel (en zo mogelijk dashboard) te gaan: via www.qurrent.nl en dan LOGIN (blauwe knop in het menu), die dan verandert in MIJN ENERGIE. Onder die knop hangt dan weer een menu, met o.a. Profiel en Dashboard. Tot vanmorgen kon ik alleen naar profiel, en bij pogingen om van daaruit de knop linksboven leverden hetzelfde resultaat:
"Sorry, an error occurred while processing your request.". Evenzo als ik rechtstreeks naar https://mijn.qurrent.nl/ ga, met of zonder /v2 erachter.

Ik veranderde dit in leverden, verleden tijd, want ik heb nu nogmaals uitgelogd, alle tabs en windows van Chrome gesloten, cookies en cache gewist, opnieuw ingelogd, en nu voor het eerst kom ik in mijn dasboard!!! (NB @Tanja van Qurrent )

Bedankt dus voor je antwoord, want dit leidde er toe dat ik dit nogmaals geprobeerd heb, nu met succes.
Badge +1
Sorry, te vroeg gejuicht. Ik krijg weer dezelfde foutmelding bij https://mijn.qurrent.nl/
Reputatie 4
Badge +12
Heb je voor het inloggen ook geklikt op "Onthoud mij" onder je wachtwoord?
Badge +1
Ja, inmiddels wel, maar het maakt geen verschil
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Bernd,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de foutmelding weer terug is en dat je nog niet kan inloggen.
Ik kaart dit nogmaals aan bij de technische dienst. Zodra ik terugkoppeling heb hoor je mij of van een van mijn collega's.

Groetjes, Nina
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Bernd,

Het niet kunnen inloggen lijkt te maken te hebben met een instelling in je account. Er staat een einddatum die wij bij de klantenservice er niet uit kunnen halen. IT gaat aan de slag om dit zo snel mogelijk te regelen, maar het kan even duren.
Ik hoop dat je snel weer toegang hebt en wij houden je op de hoogte.

Groetjes, Tanja

Update van moderator Nina - 22-1-2018
Hallo Bernd, bedankt voor je geduld. Mijn collega's van de technische dienst hebben nog wat meer tijd nodig om dit voor je op te lossen. Zodra we terugkoppeling hebben, dan hoor je van ons.

Update van moderator Tessa - 08-02-2018
Onze technische afdeling is er nog mee bezig. Bedankt voor je geduld!
Badge +1
We zijn nu weer een maand verder, en er is nog steeds niets veranderd. Wel krijg ik elke twee weken een automatisch bericht:

"Zoals beloofd, houden we je op de hoogte.

We werken nog aan een oplossing. Zodra deze er is, laten we je dit uiteraard weten. Mocht de oplossing over twee weken nog niet gerealiseerd zijn, ontvang je van ons opnieuw een update."

Ik zou dit niet een update noemen, want er staat niets nieuws in. Al sinds 14 januari krijg ik elke twee weken dit zelfde bericht telkens kort na middernacht. Zo'n automatisch bericht helpt niet om mij de indruk te geven dat er iemand met dit probleem bezig is. Wat is er mis met mijn account dat het dashboard niet werkt? Moet ik misschien opnieuw beginnen en een nieuw profiel aanmaken?
Ik ben gemotiveerd voor de manier waarmee jullie met groene energie omgaan, maar dit helpt niet om in mijn omgeving reclame voor jullie te maken. Hetzelfde geldt voor het probleem dat ik nog steeds niet kan zien (ook niet in de app) wat mijn windmolen opbrengt.

Met vriendelijke groet, Bernd.
Ik ben al sinds december met Qurrent hierover in de weer. Het wordt maar niet opgelost, inloggen geeft telkens de foutmelding. Dit is al 100 keer geescaleerd, naar applicatiebeheer doorgezet. Ik ben het zo beu dat ik via een officiele procedure Qurrent ga annuleren en ik weiger 75 euro annuleringskosten te betalen. Ik heb al meer dan anderhalf jaar geen inzicht in mijn dashboard.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Siumba,

Mijn collega's zijn ermee bezig om dit te verhelpen. Ik vind het vervelend dat je hier al een tijd op wacht, maar ik verwacht dat het snel wordt opgelost. We houden je hier op de hoogte.
Bedankt voor je geduld.

Groet,

Jeroen
Dat hoorde ik in december, januari, twee weken geleden en afgelopen maandag ook. Schijnt niet echt te lukken he? Ik krijg ook steeds bovenstaand standaard verhaaltje te horen, dat jullie ermee bezig zijn:

Dat standaard verhaal ken ik nou wel, kom eens met ECHT nieuwe informatie.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Siumba,

Bedankt voor je bericht. Ik vind het erg vervelend dat het nog niet lukt om tot een oplossing te komen. Je geeft aan dat het af en toe kort werkt, maar dat er hierna geen toegang meer is.
Ik zou graag willen dat je ik je concreet nieuwe informatie kon geven, maar helaas is dit nog niet het geval. Zodra wij terugkoppeling hebben met nieuwe informatie, dan hoor je uiteraard direct van ons.
Ik hoop dat we je snel verder kunnen helpen.

Groet, Nina
Zo moeilijk is begrijpend lezen toch niet? Dit is toch een net zo nietszeggende waardeloze reactie, als die 10x daarvoor ook al? Dus reageer pas als je wat te melden hebt.
Badge +1
Ik weet niet wat er veranderd is, maar gisteren probeerde ik het opnieuw, en nu kan ik weer in mijn dashboard! Hopen dat het zo blijft!

Reageer