Beantwoord

Kunnen de contractgegevens weer opnieuw geladen in 'Mijn Energie'?

  • 6 november 2018
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

Badge +2
Doordat een onverlaat een energiecontract heeft afgesloten met mijn adresgegevens, ben ik tijdelijk even geen Qurrentklant geweest (dat zoiets kan vind ik vreemd, maar goed, het is hersteld).

Een deel van de vertrouwde gegevens ontbreekt nu echter in Mijn Energie en ik wil graag checken of mijn contract wel onder de juiste voorwaarden weer teruggeplaatst is.

Kunnen jullie aangeven hoe lang het terugzetten van de gegevens gaat duren (en kunnen jullie er voorrang aan geven)?
icon

Beste antwoord door HilbertMichel 7 november 2018, 10:05

Ik zie dat alles inmiddels weer goed staat. Hartelijk dank!
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +2
Ik zie dat alles inmiddels weer goed staat. Hartelijk dank!
Reputatie 2
Badge +9
Hi @HilbertMichel,

Dank voor je bericht.
Inderdaad vervelend dat deze verkeerde aanmelding heeft plaatsgevonden.
Goed te horen dat alles weer correct is in Mijn Energie!

Groet, Joost

Reageer