Beantwoord

Kunnen jullie meekijken naar mijn gasverbruik in mijn Energie?

Badge +2
Goedemorgen,

Mijn gasverbruik is in twee dagen in zowel de app als op het dashboard omhoog gevlogen van ca. 915 m3 naar 4500+m3. Zouden jullie eens kunnen checken wat er mis is?

groeten
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 9 augustus 2018, 08:29

Hoi Hilbert,

Het heeft even geduurd, maar de gegevens zijn opnieuw ingeladen en hierdoor zijn de pieken in je verbruik verdwenen.

Kan je dit bevestigen?

Groet,
Tessa

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +2
Toevoeging: bij nader inzien wordt het verbruik regelmatig niet goed weergegeven. Zodra ik ergens over de 100 liter gas heen ga, wordt dit afgerond naar 1m3. 🤔
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Hilbert,

Dankjewel voor je bericht.

Ik zie inderdaad twee hele hoge vreemde pieken in je gasverbruik op Mijn Energie.
Ik ga het uitzetten bij mijn collega's van de technische afdeling om dit te bekijken.

Groet,
Tessa
Badge +2
Hoewel de meterstanden gelukkig een ander beeld laten zien dan de app en mijn energie, zou ik een en ander graag wel weer gecorrigeerd zien. Is er al enige duidelijkheid waar het aan ligt?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Hilbert,

Mijn collega's van de technische afdeling hebben dit helaas nog niet opgelost. Ik zal hen er nogmaals op attenderen.

Groet,
Tomer
Badge +2
Het gas staat er inmiddels goed in, maar nu is mijn stroomverbruik steeds een factor 10 hoger (mijn teruglevering overigens ook😀) . Ik mis her en der ook wat cijfers.
Badge +2
Hè jammer, nu staat het er weer verkeerd in...
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @HilbertMichel,

Bedankt voor je bericht.

Vervelend om te horen dat het weer fout gaat met de energiegrafieken.
Je slimme meter is niet in storing dus daar zit het probleem niet.
Zojuist heb ik je Qbox handmatig opnieuw geactiveerd, hopelijk gaat dit ervoor zorgen dat de Qbox weer data door gaat geven.

Groeten,
Julian
Badge +2
Julian van Qurrent schreef:

Hoi @HilbertMichel,

Bedankt voor je bericht.

Vervelend om te horen dat het weer fout gaat met de energiegrafieken.
Je slimme meter is niet in storing dus daar zit het probleem niet.
Zojuist heb ik je Qbox handmatig opnieuw geactiveerd, hopelijk gaat dit ervoor zorgen dat de Qbox weer data door gaat geven.

Groeten,
Julian

Helaas, er staan nog steeds (veel) fouten in. Gas in juni nog steeds veel te hoog, stroom in diverse maanden verkeerd (mei lijkt dubbel gerekend te worden). In MijnEnergie gaat het qua stroom wel weer goed.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Hilbert,

Het heeft even geduurd, maar de gegevens zijn opnieuw ingeladen en hierdoor zijn de pieken in je verbruik verdwenen.

Kan je dit bevestigen?

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen