Beantwoord

loopt inzien mijn betaling in de pas met mijn verbruik

• 2 maart 2017
  • 1 reactie
  • 169 keer bekeken

mijn vorige leverancier heeft bij mijn energie een duidelijk zichtbaar waarmee te zien is of ik mijn maandbedrag moest verhogen en of verlagen , sterker nog ik kon zelf met schuifjes te bewegen wat het resultaat van mijn actie is.
Ik zie dit niet bij Qurrent .of ik kijk er over heen ?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 13 maart 2017, 16:50

Hoi JvanMeel,

Je hebt een conventionele energiemeter. Dat wil zeggen dat deze zelf geen informatie over je verbruik aan ons doorgeeft zoals de nieuwe slimme meters dat doen. We krijgen dan alleen informatie door via handmatige meterstanden of een Qbox.

In Mijn Energie kan je klikken op het kopje 'Maandbedrag wijzigen', hier kan je met schuifjes je maandbedrag aanpassen. Mocht je het hoger of lager willen aanpassen dan mogelijk is kan je contact opnemen met de klantenservice.

Ook zijn we momenteel een betere Mijn Energie en app aan het bouwen waar nog meer mogelijk gaat worden.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi JvanMeel,

Je hebt een conventionele energiemeter. Dat wil zeggen dat deze zelf geen informatie over je verbruik aan ons doorgeeft zoals de nieuwe slimme meters dat doen. We krijgen dan alleen informatie door via handmatige meterstanden of een Qbox.

In Mijn Energie kan je klikken op het kopje 'Maandbedrag wijzigen', hier kan je met schuifjes je maandbedrag aanpassen. Mocht je het hoger of lager willen aanpassen dan mogelijk is kan je contact opnemen met de klantenservice.

Ook zijn we momenteel een betere Mijn Energie en app aan het bouwen waar nog meer mogelijk gaat worden.

Groeten van Tanja

Reageer