Beantwoord

Maandbedrag aanpassen lukt niet

• 25 januari 2017
  • 7 reacties
  • 192 keer bekeken

Ik heb zojuist mijn maandbedrag voor energie op 55 euro gezet.

Vervolgens ontvang ik een mail dat het op 550 euro per maand is gezet.
Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Ik krijg het maandbedrag echter met geen mogelijkheid op 55 euro!
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 25 januari 2017, 12:00

Hoi MvandenBerge,

Ik ga het meteen voor je aanpassen naar €55.

Ik zie dat je het telefonisch met een collega al hebt opgelost. :)

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi MvandenBerge,

Ik ga het meteen voor je aanpassen naar €55.

Ik zie dat je het telefonisch met een collega al hebt opgelost. :)

Groetjes, Tanja
Hoi Tanja,

bedankt voor de reactie.
Het zat mij inderdaad niet lekker dus ben ik er meteen achteraan gaan bellen.

Zijn er issues met de self-service portal?
Misschien is het dan handig daar een waarschuwing te plaatsen..
Reputatie 5
Badge +13
Hoi MvandenBerge,

Er zijn geen bekende storingen met het aanpassen van maandbedragen. Maar ik hou het in de gaten!

Goede tip, mocht er wel een storing zijn zullen we een waarschuwing plaatsen.

Groetjes, Tanja
Ook mij lukt het niet om het maandbedrag aan te passen. Blijkbaar zit er een bug in het systeem! Inmiddels diverse keren gisteren (25/1) en vandaag geprobeerd en evenzovele keren ontving ik daarna een bevestigingsmail dat het nieuw bedrage het maximum van liefst € 470/maand wordt. Gisteren hierover via het contactformulier een vraag gesteld maar tot nog toe geen antwoord ontvangen.
Het betreft ons tweede huis, waar we beperkt verblijven, met een uitermate laag energieverbruik. Ik wil dus het minimumbedrag voor stroom en het minimumbedrag voor gas als maandbedrag. Wie o wie bij Qurrent duikt hier in?
Hallo MBruijn! Dat is wel een extreem hoog bedrag als je weinig verbruikt. 🙂 Ik heb het maandbedrag aangepast naar €47. Dit is het minimum bedrag als je gebruik maakt van stroom en gas. Je hebt hier ook apart een bevestiging van ontvangen via de e-mail. Mocht je een ander gewenst maandbedrag willen, dan horen we dat graag.

Groetjes,
Lara
Dank Lara voor het ingrijpen. Jammer dat het blijkbaar zò moet, want op mijn bericht via het contactformulier heb ik nog steeds geen reactie ontvangen, tenzij het die ene mail van gistermiddag is met de mededeling dat vanwege mijn lage energieverbruik het maandbedrag verlaagd is van € 52 naar ......€ 470! Daarbij vind ik het merkwaardig dat zoveel mensen tegen hetzelfde probleem oplopen (gezien alleen al het aantal meldingen via de community) en dat geen bevestiging volgt dat er iets loos is met het systeem. Zo krijg je het gevoel dat jijzelf de onnozele hals ben - en ik geloof waarachtig niet dat dat het geval is bij al deze mensen (inclusief mezelf).
Ik heb veel waardering voor de doelstellingen van Qurrent - daarom ben ik ook klant, binnenkort óók voor mijn woonhuis. Maar ik merk wel dat Qurrent een jong bedrijf is dat naar mijn idee last heeft van groeistuipen. Dat kan en mag best, maar wees er wel eerlijk over.
Reputatie 5
Badge +13
Het aantal meldingen was ons ook al opgevallen. We hebben het ook direct doorgegeven aan onze technische dienst. Zij zijn aan het uitzoeken waar het probleem in zit.

Bij grote storingen geven sturen wij iedereen een bericht. Kleine dingen plaatsen wij op de website en op de community.

We zijn heel blij met alle meldingen en feedback die wordt doorgegeven, zo weten wij precies wat er opgelost moet worden :)

Groetjes, Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen