Vraag

Melding in Mijn Energie: ''De periode is niet actueel.''

Hallo,
Ik krijg op mijn dashboard een vreemde melding. "De periode is niet actueel" "Stel je slimme meter in". ???

Zie bijgevoegde scherm afdruk.

Gr John Janssens

11 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi @HilbertMichel en @H.J.Ploeg,

Op dit moment hebben wij helaas nog geen antwoord van onze IT-afdeling. Zodra dit probleem is opgelost, zullen wij jullie hier direct over informeren.

Groet,
Tomer
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @JpJanssens.

Bedankt voor je bericht.

Deze melding is inderdaad opmerkelijk. Ik heb het door jou doorgestuurde screenshot daarom zojuist doorgezet naar onze IT-afdeling en gevraagd of zij dit probleem voor je kunnen verhelpen.
Zodra ik meer informatie voor je heb, koppel ik dit aan je terug in deze topic.

Groeten,
Julian
Badge +2
Bij mij eenzelfde probleem. Ik zie in het dashboard ook alles staan tot 1 januari. Als ik doorklik lijkt het allemaal wel te kloppen.
Reputatie 3
Badge +6
Ik heb hetzelfde probleem, op mijn energie (op m'n dashboard) staan als laatste gegevens 23-1, en het is volgens mij echt al weer de 29 ste.
Maar ach, ik zit de tijd (in mijn eigen voordeel, windtegoeden/vast tarief voor 3 jaar) wel uit bij deze amateurs !!!
Reputatie 2
Badge +4

Van de IT- afdeling heb ik teruggekregen dat het probleem voor jullie beide verholpen is. De gegevens in het beginscherm zouden nu getoond moeten worden.
Mocht het toch niet verholpen zijn dan hoor ik het graag.

Groet, Simon
Badge +2
In het beginscherm staan inderdaad weer cijfers. Ik betwijfel alleen of het de juiste zijn. De maand december ontbreekt namelijk grotendeels.

Reputatie 2
Badge +4

Het probleem is doorgegeven aan de IT-afdeling, deze gaan het oppakken.
Als ik meer informatie voor jullie heb dan koppel ik het terug.

Groet,
Simon
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @HilbertMichel,

Waarschijnlijk zijn we in december pas begonnen met dagelijks uitlezen. Op het moment dat een dag is niet uitgelezen wordt dit verbruik ook niet meegenomen in de grafiek.
In februari lijken er ook 2 dagen te missen, maar vanaf januari komt je verbruik vrijwel overeen. Je VKO's zijn leidend, daarop staat het precieze verbruik.
Mochten er dagen blijven missen neem dan weer contact met ons op, zodat we kunnen kijken waar dit door komt!

Groet, Joost
Badge +2
Hoi @HilbertMichel,

Waarschijnlijk zijn we in december pas begonnen met dagelijks uitlezen. Op het moment dat een dag is niet uitgelezen wordt dit verbruik ook niet meegenomen in de grafiek.
In februari lijken er ook 2 dagen te missen, maar vanaf januari komt je verbruik vrijwel overeen. Je VKO's zijn leidend, daarop staat het precieze verbruik.
Mochten er dagen blijven missen neem dan weer contact met ons op, zodat we kunnen kijken waar dit door komt!

Groet, Joost

Hallo Joost,

Bij mijn weten is er nooit wat veranderd aan het dagelijkse uitlezen. Maar helemaal zeker weet ik dat niet. Er is de afgelopen tijd wel vaker wat onverklaarbaars gebeurd.
Reputatie 2
Badge +9
Het is inderdaad vervelend dat er een aantal keer iets niet klopte.
Mocht dit zo blijven dan moeten we dat natuurlijk rechttrekken. In dat geval horen we dat graag!

Groet, Joost
Reputatie 1
Badge +2
Hoi @JpJanssens,

Mijn collega Julian heeft je net een mail gestuurd hierover. Het probleem is inmiddels verholpen!

Groetjes,

Roufaida

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen