Beantwoord

Meterstanden doorgeven zonder slimme meter.

• 30 april 2017
  • 9 reacties
  • 769 keer bekeken

Ik heb geen slimme meter , maar wil toch periodiek/maandelijks de meterstanden doorgeven. Hoe werkt dat?
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 3 mei 2017, 16:18

Hoi P.A. Kelder,

Je kan handmatig meterstanden doorgeven in Mijn Energie, zie voorbeeld hieronder.
Je kan ook een gratis Qbox aanvragen (wel borg). Een Qbox leest je verbruik elke minuut automatisch uit.

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hi MohamedelYousfi,

Zie mijn reactie op jouw topic 😉.

Groetjes,
Nathan
Hoi Jeroen, jazeker. Ik wil namelijk zelf ook de meterstanden voor gas door kunnen geven via de website en app. Is dat mogelijk?

Groetjes,

mohamed
Reputatie 3
Badge +9
Hoi MohamedYousfi,

Bedankt voor je bericht, ik zie dat mijn collega de standen inmiddels heeft doorgevoerd. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?

Groet,

Jeroen
Beste Qurrent,

Ik zie geen mogelijkheid om mijn meterstanden voor GAS door te geven. Kunt u mij verder helpen?

Met vriendelijke groeten,

Mohamed

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Marissa,

Fijn dat het gelukt is! We zijn de Mijn Energie omgeving aan het verbeteren, dus in de toekomst wordt het makkelijker om dit door te geven. :)

Groet,

Jeroen
Dankjewel nina,

het is gelukt, maar ik hoop dat je het met me eens bent dat dit wel verstopt zit op een onlogische plek 🙂
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Marissa,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!
Zoals je in het screenshot van Tanja kan zien, moet je in het meterstandenoverzicht op 'kies periode' klikken. Hier kun je vervolgens een periode selecteren en vervolgens kun je een meterstand doorvoeren.
Je hebt zelf op 2 juli al eens via deze weg een meterstand ingevoerd.

Heb je deze mogelijkheid niet meer? Stuur dan een screenshot terwijl je in 'Kies periode' zit, een periode hebt geselecteerd en de melding die je dan wel krijgt. Dan kunnen wij verder op onderzoek uit!
Ik zie je bericht graag tegemoet!

Groet, Nina
Hoi Tanja,

Dat werkt bij mij niet. Ik heb een qbox maar ik wil graag ook in de gaten houden hoe het gaat met mijn gas verbruik. Ik heb alleen geen link om mn meterstanden door te geven in het meterstanden overzicht of bij energieverbruik.

Reputatie 5
Badge +13
Hoi P.A. Kelder,

Je kan handmatig meterstanden doorgeven in Mijn Energie, zie voorbeeld hieronder.
Je kan ook een gratis Qbox aanvragen (wel borg). Een Qbox leest je verbruik elke minuut automatisch uit.

Groetjes, Tanja

Reageer