Beantwoord

Meterstanden in Mijn Energie zijn gestopt per 26-4?

  • 3 mei 2017
  • 1 reactie
  • 130 keer bekeken

Sinds 16-04 leveren jullie mijn energie.
De meterstanden t/m 26-04 staan in mijn overzicht, maar daarna niets meer (nu 2-05).
Ik heb een slimme meter, maar nog geen Qbox.
Wanneer worden meterstanden verwerkt (dagelijks toch !?)
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 10 mei 2017, 17:43

Hoi Arjen,

Ik zie dat je vandaag al antwoord hebt gehad van mijn collega. In Mijn Energie kan je de uitleesfrequentie aanpassen. Hier kan je kiezen tussen 'niet uitlezen', dagelijks of twee maandelijks.

Ik zie dat je inmiddels een Qbox hebt besteld waarmee je op dagniveau en live inzicht krijgt :)

Groetjes, Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Arjen,

Ik zie dat je vandaag al antwoord hebt gehad van mijn collega. In Mijn Energie kan je de uitleesfrequentie aanpassen. Hier kan je kiezen tussen 'niet uitlezen', dagelijks of twee maandelijks.

Ik zie dat je inmiddels een Qbox hebt besteld waarmee je op dagniveau en live inzicht krijgt :)

Groetjes, Tanja

Reageer