Beantwoord

Meterstanden in Mijn Energie zijn gestopt per 26-4?


Sinds 16-04 leveren jullie mijn energie.
De meterstanden t/m 26-04 staan in mijn overzicht, maar daarna niets meer (nu 2-05).
Ik heb een slimme meter, maar nog geen Qbox.
Wanneer worden meterstanden verwerkt (dagelijks toch !?)
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 10 mei 2017, 17:43

Hoi Arjen,

Ik zie dat je vandaag al antwoord hebt gehad van mijn collega. In Mijn Energie kan je de uitleesfrequentie aanpassen. Hier kan je kiezen tussen 'niet uitlezen', dagelijks of twee maandelijks.

Ik zie dat je inmiddels een Qbox hebt besteld waarmee je op dagniveau en live inzicht krijgt :)

Groetjes, Tanja

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Arjen,

Ik zie dat je vandaag al antwoord hebt gehad van mijn collega. In Mijn Energie kan je de uitleesfrequentie aanpassen. Hier kan je kiezen tussen 'niet uitlezen', dagelijks of twee maandelijks.

Ik zie dat je inmiddels een Qbox hebt besteld waarmee je op dagniveau en live inzicht krijgt :)

Groetjes, Tanja

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen