Beantwoord

Meterstanden invullen online - wat betekenen die kruisjes?

Hoi,

Ik vul mijn meterstanden in, online, als nieuwe gebruiker.
Ik krijg het bericht:
"De meterstand voor gas valt buiten de verwachte berekening."
Nu vraag ik me af of ik het wel goed doe.
Er staan kruisjes bij stroom (x) en gas (xxx). Ik neem aan dit betekend dat ik de laatste cijfers niet in hoef te vullen. Klopt dit?
Of doe ik iets verkeerd?

groet
Sanne
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 8 maart 2017, 16:07

Hoi Sanne,

De kruisjes betekenen inderdaad dat je het laatste cijfer of de laatste cijfers niet hoeft in te vullen. Dit zijn dan cijfers 'achter de komma'.

De melding over het verwachte verbruik kan je negeren als je de meterstanden goed hebt ingevuld. Deze melding krijg je de meterstand iets afwijkt van de verwachting, zodat je deze goed controleert.

Mocht je nog twijfelen over de meterstand kan je ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice.

Groeten van Tanja

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Sanne,

De kruisjes betekenen inderdaad dat je het laatste cijfer of de laatste cijfers niet hoeft in te vullen. Dit zijn dan cijfers 'achter de komma'.

De melding over het verwachte verbruik kan je negeren als je de meterstanden goed hebt ingevuld. Deze melding krijg je de meterstand iets afwijkt van de verwachting, zodat je deze goed controleert.

Mocht je nog twijfelen over de meterstand kan je ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice.

Groeten van Tanja

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen