Beantwoord

Meterstanden: Is mijn laatste cijfers bij elektra een getal achter de komma of niet?

bij het formulier om meterstanden door te geven zie ik bij 1 en 2 een komma. Ik heb geen cijfers achter de komma wel is bij beide standen de laatste teller aan langzaam aan het draaien.
heb eerst de standen doorgegeven zonder het laatste getal, dat kon niet dat mag buiten bereik van verwachting. daarna doorgegeven met laatste cijfer toen werd het wel geaccepteerd.
twijfel nu wel of het goed is.
sorry voor geen hoofdletters, komt vanaf telefoon op moment.
Patrick
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 2 maart 2018, 10:29

Hallo Patrick,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community! Over het gesprek aan hoofdletters kan ik gelukkig wel heen lezen hoor ;-)
In jouw geval is het laatste cijfer op de meter geen getal achter de komma, maar daadwerkelijk een onderdeel van de meterstand. Bij gas zie je bijvoorbeeld duidelijker dat het gaat om standen achter de komma, dus ik begrijp de verwarring bij elektra.
De meterstanden zijn goed doorgekomen en met deze meterstanden zullen we de jaarnota voor je opstellen. Deze ontvang je binnen 8 weken!

Ik wens je een prettig weekend toe.

Groet, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Patrick,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community! Over het gesprek aan hoofdletters kan ik gelukkig wel heen lezen hoor ;-)
In jouw geval is het laatste cijfer op de meter geen getal achter de komma, maar daadwerkelijk een onderdeel van de meterstand. Bij gas zie je bijvoorbeeld duidelijker dat het gaat om standen achter de komma, dus ik begrijp de verwarring bij elektra.
De meterstanden zijn goed doorgekomen en met deze meterstanden zullen we de jaarnota voor je opstellen. Deze ontvang je binnen 8 weken!

Ik wens je een prettig weekend toe.

Groet, Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen