Beantwoord

Meterstanden niet zichtbaar in doashboard?

Net mijn meesterstanden bekeken op mijn dashboard.
Ik zie al sinds 02-03-2017 geen dagelijkse standen meer. Inmiddels is de jaarnota ( zeer snel, compliment Qurrent) opgemaakt en heb ik een nieuw contract afgesloten. Kan dit de oorzaak zijn? Zijn de instelling van mijn slimme meter weer terug naar 2 maandelijks gezet?

Groet,

Richard.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 13 maart 2017, 11:52

Hoi Richard,

De uitleesfrequentie van je slimme meter stond inderdaad weer op 2 maandelijks, ik heb deze zojuist aangepast naar dagelijks (gaat over 3 dagen werken).

Ik kan niet terugvinden waarom dit op 2-3-2017 is aangepast. Ik zie alleen dat het niet door jou of door een collega van hier is gedaan. Een beetje een raadsel :S

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Richard,

De uitleesfrequentie van je slimme meter stond inderdaad weer op 2 maandelijks, ik heb deze zojuist aangepast naar dagelijks (gaat over 3 dagen werken).

Ik kan niet terugvinden waarom dit op 2-3-2017 is aangepast. Ik zie alleen dat het niet door jou of door een collega van hier is gedaan. Een beetje een raadsel :S

Groeten van Tanja
Hoi Tanja.. helder!
Dank voor je reactie en ik zal over een aantal dagen weer eens de standen bekijken!
Het waren vast de energie kabouters die even een lolletje wilden hebben :D:8
Reputatie 5
Badge +13
Haha dat denk ik ook Richard 😃 😛

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen