Beantwoord

Meterstanden niet zichtbaar op "Mijn Energie"?


Goedemorgen,

Ik kan mijn meterstanden niet bekijken op "Mijn Energie". Zie foutmelding in de bijlage.
Tevens is het uitlezen van mijn slimme meter op "Dagelijks" gezet; ik zie echter geen veranderingen.
Meterstanden zijn ongewijzigd t.o.v. gisteren en de dagen hiervoor.

Ik hoor graag wat er aan de hand is.

Vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 22 juni 2017, 12:00

Hoi Senyo,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het nog niet lukt om meterstanden in te zien in Mijn Energie.

Zoals ik je in je vorige topic al heb aangegeven, heb ik dit doorgestuurd naar de technische ondersteuning.
De meterstanden worden dagelijks opgevraagd bij de netbeheerder, maar deze lijken nog niet zichtbaar te zijn in Mijn Energie.

Centraal topic: Meldpunt problemen met uitlezen slimme meter

We gaan voor je aan de slag en we zullen je op de hoogte houden.

Groeten van Nina
Bekijk origineel

8 reacties

Goedemorgen,

Weer even een check uitgevoerd en standen elektra en gas ongewijzigd..........
Dagelijks uitlezen werkt dus niet! Of wordt niet goed door jullie verwerkt.
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Senyo,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het nog niet lukt om meterstanden in te zien in Mijn Energie.

Zoals ik je in je vorige topic al heb aangegeven, heb ik dit doorgestuurd naar de technische ondersteuning.
De meterstanden worden dagelijks opgevraagd bij de netbeheerder, maar deze lijken nog niet zichtbaar te zijn in Mijn Energie.

Centraal topic: Meldpunt problemen met uitlezen slimme meter

We gaan voor je aan de slag en we zullen je op de hoogte houden.

Groeten van Nina
Badge +3
Ook ik moest eerst mijn gegevens weer opgeven,
Daarna ook een leeg scherm.
Badge +3
Welkom bij Qurrent Mijn Energie

1
2
3
4
5
6
7
8
InleidingType
woningBouwjaar
woningOppervlakAantal
bewonersMaatregelen Verbruik Klaar

Welkom bij Mijn Energie
Om je zo goed mogelijk te helpen met energie te bespa-
ren willen we graag weten hoe je op dit moment woont.
Op de volgende pagina's volgen een aantal eenvoudige
vragen waarmee we kunnen inschatten hoe je energiever-
bruik er voor staat en hoe je het beste kunt besparen.


Dit is wat ik krijg, maar ik ben al 2 jaar lid,
Servers hebben last van de warmte
Reputatie 3
Badge +8
Hoi F.E.Vos,

Bedankt voor je bericht.
Zojuist las ik in het andere topic dat Mijn Energie weer goed bij je werkt.
Fijn om te horen!

Succes met de warmte,

Groeten van Nina
Hallo Nina,

Heb je al nieuws?
Ook vandaag nog geen verandering. Meterstanden nog ongewijzigd....

Ik hoor het graag!
Mvgr.
Senyo
Hallo,

Situatie is nog steeds ongewijzigd.........
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Senyo,

Zoals je in de hyperlink van deze kwestie hebt kunnen vinden, zal het een van deze dagen opgelost worden (eind juni).

Om de foutmelding opgelost te krijgen hebben wij het naar de technische dienst gestuurd.

Heb zojuist aangevraagd met spoed zodat de melding sneller verwijderd zal worden.

Excuses voor het ongemak,

Groeten van Giulia

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen