Vraag

Meterstanden worden al een maand niet uitlezen

  • 31 januari 2018
  • 2 reacties
  • 126 keer bekeken

Krijg al een maand de mededeling dat er geen meterstanden zijn ontvangen...heb slimme meters...en wil deze vanaf andere lijstje kunnen uitlezen...ging altijd goed..

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi HW Sanders,

Welkom op onze community!

Ik zie inderdaad dat je verbruik niet goed wordt geregistreerd. In ons systeem staan de instellingen wel correct. Dit betreft dus een technische fout. Ik heb deze kwestie daarom doorgezet naar onze technische afdeling. Zodra deze is opgelost, zullen wij jou hiervan op de hoogte brengen.

Groet,
Tomer
Reputatie 4
Badge +8
Hoi HWSanders,

Onze excuses voor de stilte.

Ik zie dat mijn collega's hebben teruggekoppeld dat het verbruik weer zichtbaar is in Mijn Energie. Klopt dit?
Indien dit niet het geval is, verneem ik het graag van je.

Groet,
Tessa

Reageer