Beantwoord

Mijn dashbord blijft steken op 11-02

• 8 maart 2017
  • 2 reacties
  • 139 keer bekeken

vreemd dat ik de meterstanden niet kan zien
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 10 maart 2017, 09:21

Hoi M.Janssen, ik zie dat de uitleesfrequentie van je slimme meter was aangepast naar 2 maandelijks, dan leest hij maar 1x in de twee maanden de standen uit. Ik heb dit nu weer aangepast naar dagelijks. Over 3 dagen zou je alles weer moeten zien.

Hoi GMJvanderWesten, na het aanpassen van de uitleesfrequentie duurt het ongeveer 3 dagen voordat het gaat werken. Ik zie in je account dat de meterstand van vanochtend weer is binnengekomen.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

2 reacties

vreemd dat ik de meterstanden niet kan zien
Die van mij ook. Na mijn melding, 3 weken geleden, zegt Qurrent vandaag dat ze een vinkje hebben aangezet, zodat de dagelijkse informatie weer wordt getoond. Niet dus!
Reputatie 5
Badge +13
Hoi M.Janssen, ik zie dat de uitleesfrequentie van je slimme meter was aangepast naar 2 maandelijks, dan leest hij maar 1x in de twee maanden de standen uit. Ik heb dit nu weer aangepast naar dagelijks. Over 3 dagen zou je alles weer moeten zien.

Hoi GMJvanderWesten, na het aanpassen van de uitleesfrequentie duurt het ongeveer 3 dagen voordat het gaat werken. Ik zie in je account dat de meterstand van vanochtend weer is binnengekomen.

Groeten van Tanja

Reageer