Beantwoord

Mijn energie

  • 1 februari 2017
  • 1 reactie
  • 144 keer bekeken

Het lukt me niet om een mijn energie registratie te voltooien. Ik krijg elke keer de melding dat mijn wachtwoord is verstuurd maar er komt niet binnen op de mail. Het lukt wel om hier op de community te registreren? Ik wil mijn maandbedrag aanpassen maar dat lukt niet zonder een mijn energie account! Kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door Lissa van Qurrent 6 februari 2017, 16:42

Goedemiddag Dinges,

Hartelijk dank voor je bericht.

Ik zie dat de aanpassing van het maandbedrag inmiddels is gelukt. Voor iedereen die benieuwd is hoe het maandbedrag gewijzigd kan worden: https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/mijn-maandbedrag-verhogen-588

Groetjes, Lisa
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Dinges,

Hartelijk dank voor je bericht.

Ik zie dat de aanpassing van het maandbedrag inmiddels is gelukt. Voor iedereen die benieuwd is hoe het maandbedrag gewijzigd kan worden: https://community.qurrent.nl/mijn-energie-29/mijn-maandbedrag-verhogen-588

Groetjes, Lisa

Reageer