Beantwoord

Mijn Energie dashboard blijft maar laden op de labtop, hoe kan dit?

• 31 januari 2019
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Hallo allemaal, als ik mijn energie open op mijn mobiel dan kan ik gegevens wel zien maar op mijn labtop niet, daar blijft hij maar laden. Enig idee hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 4 februari 2019, 15:54

Hoi @MariaBoon-otten.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Het probleem dat zich momenteel bij jou voordoet wordt waarschijnlijk veroorzaakt door (de cachegegevens van) je huidige webbrowser.
Het verwijderen van de cachegegevens kan dit probleem vaak al verhelpen. Je verwijdert de cachegegevens door naar de geschiedenis van je webbrowser te gaan en de optie 'browsergegevens wissen' aan te vinken.
Als je deze optie selecteert verschijnen er drie opties, waarvan één optie zou moeten zijn: 'Gechachte afbeeldingen en bestanden verwijderen'. Na het selecteren van deze optie zouden de energiegrafieken gewoon weergegeven moeten worden.

Mocht je dit hebben gedaan maar heeft het niet het gewenste resultaat gehad? Dan kan je nog een andere webbrowser proberen. Als ook in deze webbrowser zich hetzelfde probleem voordoet, laat het dan alsjeblieft aan ons weten zodat we onze IT-afdeling naar het probleem kunnen laten kijken.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MariaBoon-otten.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Het probleem dat zich momenteel bij jou voordoet wordt waarschijnlijk veroorzaakt door (de cachegegevens van) je huidige webbrowser.
Het verwijderen van de cachegegevens kan dit probleem vaak al verhelpen. Je verwijdert de cachegegevens door naar de geschiedenis van je webbrowser te gaan en de optie 'browsergegevens wissen' aan te vinken.
Als je deze optie selecteert verschijnen er drie opties, waarvan één optie zou moeten zijn: 'Gechachte afbeeldingen en bestanden verwijderen'. Na het selecteren van deze optie zouden de energiegrafieken gewoon weergegeven moeten worden.

Mocht je dit hebben gedaan maar heeft het niet het gewenste resultaat gehad? Dan kan je nog een andere webbrowser proberen. Als ook in deze webbrowser zich hetzelfde probleem voordoet, laat het dan alsjeblieft aan ons weten zodat we onze IT-afdeling naar het probleem kunnen laten kijken.

Groeten,
Julian
Ditzelfde probleem ervaar ik ook, al enige weken hoor!
Ook na het opschonen van cachebestanden, geschiedenis wissen.
Dit geldt niet alleen voor mijn desktop, maar ook voor mijn laptop, en in de app op mijn iPad en iPhone.
Ook bij het laden van de optie 'profiel' blijft de melding 'gegevens worden opgehaald' (oid) staan ...niet dus... Het enige wat ik wil is mijn contractgegevens inzien en mijn verbruik kunnen opvragen. De slimme meter staat ingesteld op 'uitlezen per kwartier', maar voor mijzelf is er niets te lezen of te checken.
Graag verneem ik wanneer dit wordt opgelost Julian.
Mijns inziens heeft de IT-afdeling van Qurrent nog wat werk te verrichten; de app is in zijn geheel niet compatible en wanneer je jullie webiste wilt bekijken op je telefoon of iPad, zie je van alles, maar geen normale weergave van de site.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @Marian0705,

Vervelend dat dit niet goed werkt, goed dat je ons een bericht stuurt!
Ik zie dat bij ons de instelling naar 'per kwartier' nog niet goed was doorgekomen. Ik heb dit nu voor je aangepast, zodat het verbruik in het weekend binnen zou moeten komen (met enkele dagen vertraging).
Als het nog steeds niet goed werkt, en je profiel blijft laden, zou je daar dan een screenshot van willen opsturen?
Dan kunnen we dat doorzetten naar de IT-afdeling!

Groet, Joost

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen