Beantwoord

Mijn energie dashboard werkt sinds november 2016 niet meer?

  • 24 februari 2017
  • 3 reacties
  • 278 keer bekeken

Waarom wordt mijn energie weergave niet juist weergegeven?
Vanaf November 2016 staat de actuele data niet meer weergegeven terwijl ik toestemming gegeven heb de data dagelijks uit de slimme meter te halen.
Als resultaat heb ik geen maand en week overzichten meer.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 3 maart 2017, 14:51

Hoi John, welkom op de community,

Ik zie dat mijn collega dit ook heeft doorgegeven aan de technische dienst.

Meestal komt het door een storing bij je slimme meter als die tijdelijk of permanent storing heeft. Dat heeft dan als gevolg dat de data niet meer in Mijn Energie komt.

Zodra de technische dienst het heeft opgelost wordt je direct geinformeerd.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi John, welkom op de community,

Ik zie dat mijn collega dit ook heeft doorgegeven aan de technische dienst.

Meestal komt het door een storing bij je slimme meter als die tijdelijk of permanent storing heeft. Dat heeft dan als gevolg dat de data niet meer in Mijn Energie komt.

Zodra de technische dienst het heeft opgelost wordt je direct geinformeerd.

Groeten van Tanja
Hallo,

Ik signaleer ook een soortgelijke afwijking. Vanaf November geeft de grafiek hoge verbruikwaarden aan. Alsof mijn zonnepanelen niet meer werken of zo. (echt niet).

Groeten Wil van Dijsseldonk
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Wil,

Dat is wel vreemd, ik zie dat je meterstanden van de slimme meter wel goed doorkomen ook die van je opwek. Ik heb dit doorgegeven aan de technische dienst om het op te lossen. Uiteraard gaat dit op je jaarnota wel goed omdat daarvoor de meterstanden van je slimme meter worden gebruikt.

Groeten van Tanja

Reageer