Vraag

Mijn Energie toont weer eens incorrecte gegevens

  • 18 februari 2019
  • 8 reacties
  • 100 keer bekeken

Badge +1
  • Q-specialist
  • 27 reacties
Hallo,

Incorrect gas verbruik:
Volgens mijn energie (website + app) heb ik in januari 2019 1200 m3 gas verbruikt.
Op basis van meterstanden zou dat iets meer dan 200 m3 moeten zijn.

Gaan / kunnen jullie dit oplossen?

Groet Lennert

8 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi @Luny,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat de uitgelezen meterstand niet overeenkomt met de uitgelezen meterstanden. Onze IT-afdeling is aan het uitzoeken waar dit fout gaat en hoe we dit kunnen oplossen. Zodra daar uitsluitsel over is, zullen wij je hierover informeren.

Vriendelijke groet,
Tomer
Badge +1
Hallo,

Hoe lang gaat het duren voordat jullie dit opgelost hebben?
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @Luny,

Bedankt voor je bericht,

Onze IT-afdeling is hier druk mee bezig, helaas blijkt het ingewikkelder dan verwacht.
Zodra hier een terugkoppeling over is, houden we je op de hoogte!

Groeten,

Roufaida
Badge +1
Ook hier de vraag wanneer dit eindelijk wordt opgelost. Een antwoord dat jullie er druk mee bezig zijn is ongeloofwaardig.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @Luny,

Ik begrijp dat het, gezien de tijd dat dit duurt, niet heel geloofwaardig overkomt. Maar wij zijn wel degelijk bezig dit probleem op te lossen. Onze IT-afdeling is hiermee bezig. Omdat ik niet weet wat er precies fout gaat, durf ik ook niet met zekerheid een datum te noemen waarop het is opgelost.

Ik hoop je snel met positief nieuws te kunnen contacten.

Vriendelijke groet,
Tomer

Update van moderator Julian 17-4-2019 :

Dit probleem is bij meedere klanten gerapporteerd en wordt nog onder de loep genomen door onze IT-afdeling. Wanneer er een oplossing voor is gevonden brengen we je hier uiteraard van op de hoogte.
Badge +1
Weer een maand voorbij, zonder oplossing, en zonder update over de voortgang.

Ondertussen zijn jullie hier nog steeds heel hard mee bezig zeker??
Reputatie 4
Badge +8
Beste @Luny,

Helaas moet ik je mededelen dat het niet gaat lukken om dit probleem op te lossen.

We doen ons best om de MijnEnergie omgeving en de app zo goed mogelijk te onderhouden. Maar helaas hebben we in dit geval moeten besluiten dat we het probleem niet meer gaan oplossen. We begrijpen dat dat vervelend is. En we hadden graag ander nieuws gebracht. We moeten, gezien de overname door Greenchoice, soms keuzes maken. Excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Tomer
Badge +1
Bedankt voor jullie pro-actieve communicatie in deze.

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen