Mijn Energie wegens onderhoud offline dit weekend

• 13 december 2018
  • 13 reacties
  • 338 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +8
Hoi allemaal,

Aankomend weekend is Mijn Energie wegens onderhoud offline. Dit zal zijn vanaf zaterdag 15 december 21.00. Vanaf maandag kunnen jullie weer gewoon inloggen!

Sorry voor het ongemak!

Groet,
Tessa

[Update 17-12-2018 10:30]
Mijn Energie is weer online!

13 reacties

vandaag is er ook al niets meer te zien.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Leon,

Bedankt voor het doorgeven.

Zou je een screenshot kunnen sturen van wat niet zichtbaar is of goed functioneert. Dan gaan wij uitzoeken wat er precies fout gaan en hoe we dit kunnen oplossen.

Groet,
Tomer
Badge
Hoi Tomer,

Hetzelfde bij mij. Krijg nu steeds het welkomsscherm, bij invullen weer terug bij welkomstscherm.
Als ik er doorheen klik ('later') dan na 1 minuut wachten dashboard gebruik : met waarden, maar niet voor wind opwek %. Dan in details (dag week maand jaar) weer leeg.
Ik hoop dat de release ook de vorige issues oplost (missende maanden, geen inzicht in gas bij lage (= < 2 M^3) waarden
Klopt. Nu al niks mee te zien. Ook niet via de app.
Badge +3
Ook bij mij een "geen data" boodschap.
Reputatie 5
Badge +14
Kwam dinsdagmiddag 11 december uit het ziekenhuis denk je ff mijn energie bijwerken vergeet het maar toen al niet meer bereikbaar. Een grote baggerzooi zo langzamerhand.
Ben blijkbaar niet de enige met dit probleem
Badge +1
Er mensen... Tessa zegt dat het tot maandag duurt waarschijnlijk is dan alles in order dan... En ook als niet, dan wordt het neem ik aan langer offline gezet totdat het klaar is.
Hoi allemaal,

Aankomend weekend is Mijn Energie wegens onderhoud offline. Dit zal zijn vanaf zaterdag 15 december 21.00. Vanaf maandag kunnen jullie weer gewoon inloggen!

Sorry voor het ongemak!

Groet,
Tessa
Hoe laat maandag is Mijn energie weer te gebruiken, want op dit moment is deze nog steeds niet in de lucht...
Ook de app laat nog geen gegevens zien.
Kan inmiddels wel inloggen, maar geeftineens een verschil van 3000 kwh aan 🙄 en kan geen gegevens inzien.....
Reputatie 1
Badge +3
werkt nog steeds niet.
IT bij Qurrent is een drama.
Zie ook al mijn eerdere problemen met de website.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi allemaal,

Ik heb zojuist signaal gekregen dat Mijn Energie inderdaad nog offline is. We zijn ermee bezig. Ik hou jullie op de hoogte.

Groet,
Tessa

Update van moderator Julian 17-12-2018:

De storing in Mijn Energie zou inmiddels moeten zijn verholpen. Mocht je toch nog problemen in de Mijn Energie omgeving ervaren dan horen we het natuurlijk graag van je.

Reageer