Beantwoord

Mijn Energie werkt niet omdat de startdatum van mijn contract is vervroegd?

• 3 december 2018
  • 1 reactie
  • 151 keer bekeken

Hallo!

Ik ontvang (als het goed is) sinds 25-nov-2018 energie van Qurrent. Erg blij mee!
Echter, omdat ik na het aanmelden bij Qurrent de startdatum van mijn contract heb laten vervroegen kan ik niks doen in de online omgeving Mijn Energie.

Ik heb navraag gedaan bij de klantenservice, en daar krijg ik het volgende te horen:

Ik vind dit eigen nogal een rare gang van zaken. Ik zou graag mijn verbruik willen inzien, mijn factuur willen bekijken, en ook eventueel mijn termijnbedrag willen aanpassen. Ik kan dit waarschijnlijk pas doen vanaf 22-dec-2018. Is er echt geen andere manier op voor mij de online omgeving te activeren?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 5 december 2018, 10:57

Hoi @stijn957829.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Onze IT-afdeling is momenteel bezig om het probleem op te lossen. Helaas heeft onze IT-afdeling ook te maken met een werkvoorraad voor meerdere klanten.
Ik kan je verzekeren dat er alles aan gedaan wordt om je zo snel mogelijk inzicht te geven in de Mijn Energie omgeving.

Update van moderator Julian 17-12-2018:

Het probleem is inmiddels verholpen. Je zou dus weer inzicht moeten hebben in de Mijn Energie omgeving.
Ik heb je hier enkele dagen geleden reeds een e-mail over verstuurd.
Mocht je toch nog problemen in de Mijn Energie omgeving ervaren dan hoor ik het graag van je.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @stijn957829.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Onze IT-afdeling is momenteel bezig om het probleem op te lossen. Helaas heeft onze IT-afdeling ook te maken met een werkvoorraad voor meerdere klanten.
Ik kan je verzekeren dat er alles aan gedaan wordt om je zo snel mogelijk inzicht te geven in de Mijn Energie omgeving.

Update van moderator Julian 17-12-2018:

Het probleem is inmiddels verholpen. Je zou dus weer inzicht moeten hebben in de Mijn Energie omgeving.
Ik heb je hier enkele dagen geleden reeds een e-mail over verstuurd.
Mocht je toch nog problemen in de Mijn Energie omgeving ervaren dan hoor ik het graag van je.

Groeten,
Julian

Reageer