Mijn gasverbruik in Mijn Energie zit er 100M3 naast?

• 6 maart 2018
  • 17 reacties
  • 383 keer bekeken

CHECK JE METER STANDEN VS DE WEBSITE

MIJN GEGEVENS en berekening is :

100M3 gas te veel verbruikt wat de QURRENT website mij verteld vs>>DE METERSTANDEN NA rekenenen voor me zelf

Ze claimen dat het de netbeheerder is >>>

GELUL GELUL GELUL

Mensen kijk na AUB voor uw zelf

Qurrent houd dit gewoon instand om mensen te neppen

17 reacties

Reputatie 5
Badge +14
CHECK JE METER STANDEN VS DE WEBSITE

MIJN GEGEVENS en berekening is :

100M3 gas te veel verbruikt wat de QURRENT website mij verteld vs>>DE METERSTANDEN NA rekenenen voor me zelf

Ze claimen dat het de netbeheerder is >>>

GELUL GELUL GELUL

Mensen kijk na AUB voor uw zelf

Qurrent houd dit gewoon instand om mensen te neppen

De meterstanden zoals vermeld op de website "Mijn Energie" zijn meterstanden die door de netbeheerder worden aangeleverd, mits er gebruik wordt gemaakt van een slimmemeter.
Bij andere meters, die visueel moeten worden uitgelezen, kunnen door de afnemer zelf aangeleverd worden current. Dus ja het is, of de netbeheerder of je hebt zelf een onjuiste meterstand doorgegeven. En nu is het huis te klein dus zal current wel de boel belazeren.
Prutser, ik heb gecheckt met de netbeheerder, plus dat ik me eigen checkpoints doe met de meterstanden zelf.fysiek kijken op de standen zelf.

Dus nogmaals mensen , wat John kemmer vermeld is onzin, plus dat mijn netbeheerder de slimme meters voor de zekerheid aan het testen is , en ik zal daar ook nog is schriftelijk bevestiging krijgen.

IK HEB HET OVER WAT QURRENT VERMELD IN JE DASHBOARD AAN TOTALE VERBRUIK EN WAT ZE AANGEVEN IN JE ENERGIEVERBRUIK

JOHN KEMMER KAN DUS OOK NIET LEZEN, waar het hier om gaat ...

DASHBOARD AAN TOTALE VERBRUIK EN WAT ZE AANGEVEN IN JE ENERGIEVERBRUIK

ZE ZITTEN ER 100m3 GAS TE VEEL , VS>>>METERSTANDEN DAADWERKELIJKE VERBRUIK
Reputatie 5
Badge +14
Prutser, ik heb gecheckt met de netbeheerder, plus dat ik me eigen checkpoints doe met de meterstanden zelf.fysiek kijken op de standen zelf.

Dus nogmaals mensen , wat John kemmer vermeld is onzin, plus dat mijn netbeheerder de slimme meters voor de zekerheid aan het testen is , en ik zal daar ook nog is schriftelijk bevestiging krijgen.

IK HEB HET OVER WAT QURRENT VERMELD IN JE DASHBOARD AAN TOTALE VERBRUIK EN WAT ZE AANGEVEN IN JE ENERGIEVERBRUIK

Is schreeuwen het enige wat je kan.

Is schreeuwen het enige wat je kan.

Nee dit is niet het enigste wat ik kan, maar feit dat je al dubbel en dwars verslagen ben en als laatste wanhoop poging met je staart tussen je benen nog kan typen of schreeuwen het enigste wat ik kan terwijl jij nog aan het verwerken ben, dat je meer dan genoeg tijd op een energie forum heb doorgebracht wat jou een soort van gevoel van erkenning zou moeten kunnen geven maar in feite stelt het allemaal niets voor, en het blijkt ! Andere zullen vanaf derde persoon meelezen 🙂 en denken jeetje wat dacht die John nou eigenlijk allemaal wel niet , nou ga heen , voordat je weer een bakje stront over je heen krijgt ....
Reputatie 2
Badge +5
Hi Spray83,

Graag verwijs ik je naar de huisregels van onze community, die vind je hier.
We willen dit graag met je bespreken, maar dan wel op een respectvolle manier naar elkaar toe. Dit is ook voor leden van de community van toepassing. Ik wil je vragen om de huisregels door te nemen. Je kan dit zien als jouw eerste waarschuwing.

In de tussentijd zullen wij aan de slag gaan met dit probleem. Als ik het zo lees, wordt er verkeerd verbruik aangegeven op jouw Mijn Energie. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zou je zo vriendelijk willen zijn, en screenshots willen sturen van jouw Mijn Energie? Dan kan ik dit probleem direct bij de hoorns vatten en doorzetten naar de juiste collega.

Groetjes,
Nathan
Hi Spray83,

Graag verwijs ik je naar de huisregels van onze community, die vind je hier.
We willen dit graag met je bespreken, maar dan wel op een respectvolle manier naar elkaar toe. Dit is ook voor leden van de community van toepassing. Ik wil je vragen om de huisregels door te nemen. Je kan dit zien als jouw eerste waarschuwing.

In de tussentijd zullen wij aan de slag gaan met dit probleem. Als ik het zo lees, wordt er verkeerd verbruik aangegeven op jouw Mijn Energie. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zou je zo vriendelijk willen zijn, en screenshots willen sturen van jouw Mijn Energie? Dan kan ik dit probleem direct bij de hoorns vatten en doorzetten naar de juiste collega.

Groetjes,
Nathan

U KUNT IN DE MAIL BOX ZOEKEN VAN QURRENT WAAR IK HET ALLEMAAL PRIMA HEB AANGEGEVEN, EN WAAR JULLIE COLLEGA NOG DE BALLEN HAD OM DE SCHULD TE PLAATSEN BIJ DE NET BEHEERDER, WAAR IK INMIDDELS OOK AL EEN EMAIL HEB VERZONDEN NAAR QURRENT DUS ALS JULLIE MET NOG MEER DINGEN UIT DE DUIM GEZOGEN BULLSHIT WILLEN AANKOMEN BEN IK BLIJ DAT IK 5 APRIL AFZWAAI MET JULLIE
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Spray83,

Zoals mijn collega Nathan aangaf, zouden wij het fijn vinden als iedereen hier op een respectvolle manier communiceert. Ik wil je dit daarom nogmaals verzoeken.

Ik kan geen e-mail van ons terugvinden waarin wij de schuld neerleggen bij de netbeheerder. Mochten wij dit wel gedaan hebben, bied ik je namens Qurrent daarvoor mijn excuses aan.

Wij willen je graag helpen uitzoeken waarom er een verschil is tussen jouw meterstanden en het verbruik op Mijn Energie. Fijn dat het niet ligt aan het uitlezen van de meterstanden en we dit kunnen uitsluiten. Graag gaan wij op zoek naar de juiste oplossing. Hiervoor zouden wij het fijn vinden als je ons screenshots kan sturen van Mijn Energie.

Daarnaast vinden wij het jammer dat je direct wilt overstappen naar een andere leverancier. We hopen dat je in ieder geval overstapt naar een groene leverancier, zodat je blijft meewerken aan het vergroenen van Nederland!

Groet,
Tessa
Hoi Spray83,

Zoals mijn collega Nathan aangaf, zouden wij het fijn vinden als iedereen hier op een respectvolle manier communiceert. Ik wil je dit daarom nogmaals verzoeken.

Ik kan geen e-mail van ons terugvinden waarin wij de schuld neerleggen bij de netbeheerder. Mochten wij dit wel gedaan hebben, bied ik je namens Qurrent daarvoor mijn excuses aan.

Wij willen je graag helpen uitzoeken waarom er een verschil is tussen jouw meterstanden en het verbruik op Mijn Energie. Fijn dat het niet ligt aan het uitlezen van de meterstanden en we dit kunnen uitsluiten. Graag gaan wij op zoek naar de juiste oplossing. Hiervoor zouden wij het fijn vinden als je ons screenshots kan sturen van Mijn Energie.

Daarnaast vinden wij het jammer dat je direct wilt overstappen naar een andere leverancier. We hopen dat je in ieder geval overstapt naar een groene leverancier, zodat je blijft meewerken aan het vergroenen van Nederland!

Groet,
Tessa

Het email adress wat gebruikt is voor dit forum, is het zelfde email adress waar ik alle stukken over heb gemaild naar qurrent
Hoi Spray83,

Groet,
Tessa

check jullie inbox op ::::

15-03-2018 : 17:40 17:39 :17:41
Badge +5
Hoi Spray83,

De e-mails die jij hebt gestuurd heb ik gevonden. Ik zal per e-mail ook nog een terugkoppeling geven over de meterstanden die worden gebruikt op de jaar- en eindnota en die wij tot heden hebben kunnen uitlezen.
Nog even voor de duidelijkheid je beschikt over een slimme meter, deze kan op afstand worden uitgelezen. De netbeheerder is verantwoordelijk voor het juist functioneren van de slimme meter en wij krijgen de meterstanden door van de netbeheerder.
Deze meterstanden nemen wij over en daarmee maken bepalen we wat je verbruik is en maken we de jaar- en eindnota mee op.

Ik wens je verder een fijn weekend toe.

Groet,
Serena
Hoi Spray83,

De e-mails die jij hebt gestuurd heb ik gevonden. Ik zal per e-mail ook nog een terugkoppeling geven over de meterstanden die worden gebruikt op de jaar- en eindnota en die wij tot heden hebben kunnen uitlezen.
Nog even voor de duidelijkheid je beschikt over een slimme meter, deze kan op afstand worden uitgelezen. De netbeheerder is verantwoordelijk voor het juist functioneren van de slimme meter en wij krijgen de meterstanden door van de netbeheerder.
Deze meterstanden nemen wij over en daarmee maken bepalen we wat je verbruik is en maken we de jaar- en eindnota mee op.

Ik wens je verder een fijn weekend toe.

Groet,
Serena

Elektra

Datum: 05-04-2017
Hoog: 805 / Laag: 732 (LDN)
Hoog: 0 / Laag: 0 (ODN)

Datum: 01-01-2018
Hoog: 1416 / Laag: 1378 (LDN)

Datum: 01-03-2018
Hoog: 1543 / Laag: 1510 (LDN)

Gas

Datum: 05-04-2017
Gas: 652 (LDN)

Datum: 01-01-2018
Gas: 932 (LDN)

Datum: 01-03-2018
Gas: 1031 (LDN)

We kunnen uw elektra en gas meter goed bereiken. De standen komen ook goed door. Deze bereikbaarheid is getest naar aanleiding van problemen die u ondervind met uw verbruiksmanager.

Heeft u een probleem met uw verbruiksmanager dan kunt u de leverancier hiervan benaderen. Waarschijnlijk heeft deze een update of een reset nodig.

Met vriendelijke groeten,

Met vriendelijke groeten,
meneer van de infra die ik ze naam afscherm

Afdeling Communicatie

Telefoon: +31 085 04 66 800
Email: planningen@westlandinfra.nl

Nieuweweg 1 | 2685 AP Poeldijk | +31 085 04 66 800| info@westlandinfra.nl | www.westlandinfra.nl

Spaar het milieu door deze e-mail niet te printen. De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. Westland Infra staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

Kortom, als jullie nog meer fabels en onzin uit jullie duim willen zuigen ...

Is jullie keuze, maar het fabeltjes boek met qurrent en mij is afgelopen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Spray83,

Dank je wel voor het sturen van de screenshots. Er is inderdaad een verschil van 10 kWh stroom en 37 m3 gas tussen de meterstanden en het verbrui dat in Mijn Energie te zien is, over een periode van 11 maanden. Dit verschil komt door de afronding en daaropvolgende optelling in Mijn Energie. Je nota wordt gebaseerd op basis van het verschil in meterstanden tussen de start en het eind van de betreffende periode die de nota behelst.

Groet,
Tomer
@Tomer van Qurrent

379 m3 verbruik....

1031 - 652 = 379 als dit ook niet te moeilijk voor jullie is.....kom je ook tot deze zelfde conclusie.

goed nou komt de info uit jullie website !

100M3 gas te veel uit de website...

1516 kom ik uit KWH als ik 01-03-2018 aftrek van startstand 05-04-2017

zien jullie dat ook

HET KLOPT NIET ....

Badge +5
Hoi Spray83,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je dit probleem ook al telefonisch hebt aangekaart aan onze klantenservice. De verschillen tussen de slimme meterstanden die we zullen gebruiken op de jaar- en eindnota en de meterstanden die je te zien krijgt in de Mijn Energie omgeving zijn minimaal. Het minimale verschil dat je dus ziet heeft te maken met de vertraging van het doorsturen van de slimme meterstanden naar de Mijn Energie omgeving. Normaliter heeft dit een vertraging van één dag. Op de jaar- en eindnota gebruiken wij de meterstanden zoals we die doorkrijgen van de netbeheerder. Ik ga er vanuit dat de reden nu duidelijk is en wens je verder een fijne dag toe!

Groet,

Serena
Alle medewerker die ik tot nu toe hier over heb gesproken zijn gewoon incompetent. er is 1 medewerker die wel in 5 minuten ook tot de conclusie kwam dat het allemaal niet klopt.

zowel gas als stroom

Hier onder de erkenning dat het probleem idd bestaat en dat er wat aangedaan zal worden.

Naar aanleiding van ons gesprek heb ik je gegevens op een rijtje gezet.
Ik heb nu een opdracht uitgezet met deze gegevens naar ons applicatiebeheer om dit inderdaad op te pakken.

Ik kan je helaas niet beloven dat het binnen een maand is opgelost! We zijn ondertussen hard bezig met de website, omdat er meerdere fouten in zitten.

Ik hoop dat ik je zo heb kunnen helpen!

Kom je er niet uit?
Kijk dan eerst op onze klantenservicepagina of onze community. Hier staan de antwoorden op de meest gestelde vragen.
Met vriendelijke groet,

Joost
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Spray83,

Wij zouden het fijn vinden als iedereen hier op een respectvolle manier communiceert. Dit hebben we al meerdere keren aangegeven.

Ik zie dat je mailcontact hebt gehad met mijn collega Kamiel en uit de laatste mail van jou zie ik dat jullie eruit zijn gekomen. Fijn om te lezen!

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen